utorok 25. februára 2014

Kidnapped- 22.Chapter


Všade bola krv. Vlastne, upíria krv bola všade. Zaynova hlava bola odťatá rovno predo mnou. Bola som užasnutá, ale takisto vystrašená. Čo ak by to Harry niekedy spravil mne? 

V jednej sekunde by som bola mŕtva. 

Ukľudni sa, Grace. Harrymu na tebe veľmi záleží. Nikdy by to nespravil. 

Alebo áno? 
Zmlkni.

Harryho oči vyzerali že sú znovu normálne. Keď jeho oči svietili, vyzerali strašidelne. Dúfam, že už ich nikdy neuvidím. 

Ale prečo to použil na Louisa? Naštval tak Harryho, že mu Harryh ublížil? Po prvé, nezáleží na tom kto ma akokoľvek naštve, nikdy by som nepoužila silu na neho. Myslela som si, že Louis bol jeho najlepší kamarát z nich? Neviem. Prestať sa pýtať otázky, Grace. 

Všetok ten čierny dym, ktorý bol okolo Harryho a mŕtveho Zayna vyzeral že zmizol. Dúfala som, že Harry je znova v pohode, možno už viac nikomu neublíži. 

Neviem čo je zle so mnou, ale začala som sa triasť. 

Prečo sa do pekla stále trasiem? UGH! 

Harry začal ísť ku mne, Cassidy a Louisovi. Aby som vám povedala pravdu, nebola som vystrašená. Nie som tá istá osoba, ako keď som sem prišla. Pokračoval v kráčaní k nám, pomaly. Bolo to ako keby čakal kedy budem vystrašená a utečiem. 

Aj tak som zostala tam kde som bola. Neopustím ho. Záleží mi na ňom. 

Áno, priznávam že mi záleží na ňom. Šok, že? Poznámka: sakrazmus. 

Cassidy prebehla ku mne upíriou rýchlosťou a objala ma. Samozrejme, že som ju objala tiež. Bola strašne sladká a milá a to ju nepoznám ani hodinu. 

"Si v pohode?" spýtala sa ma, keď ma púšťala. 

Pousmiala som sa, "Jop, len trochu otrasená." 

Usmiala sa a znovu ma objala. Bože, prečo je taká milá? 

Pustili sme sa a stretla som sa s Harryho očami. Obávala som sa trochu, že budú znovu žiariť. Ale nežiarili. Boli zelené s trochou červenej. No, práve zabil Zayna. Je to možno pre to? 

Pokračovali sme v pozeraní sa na seba ešte nejakú chvíľu. Ale nikdy to nebolo trápne. Chcela som plávať v týchto perfektných zelených očiach. Prečo boli tak perfektné? 

Prišla som k nemu, a predtým ako som mohla niečo povedať, vtiahol ma do objatia. Jedno z jeho malých perfektných objatí. Vždy bol tak teplý, aj keď bol vlastne studený. Dáva to zmysel? 

Ihneď som ho objala späť. Chcela som zostať v jeho ramenách, kde som sa cítila, že som v bezpečí od všetkých. 

Naše nosy sa dotýkali. Mohla som cítiť jeho dych na mojich ústach. Očividne bol nervózny, alebo niečo také, pretože som nikdy nevidela takéhoto Harryho. Otraseného a váhavého. Chcela som ho pobozkať, práve tam, ale ani som sa nepohla. Bála som sa, že keď ho pobozkám, naštve sa na mňa. A pamätajte si, Harry ma desí.  Nenávidím ho vidieť nahnevaného. 

Stáli sme tam, cítila som jeho ruky okolo môjho pásu, ako ma držal na mieste. Držal ma, ako keby sa bál že by som odišla. 

"Okey, opúšťam vás, holubičky! Vráťte sa hore, keď tu skončíte," povedal Louis keď odchádzal s Cassidy. 

Videla som, že Harryho pery sa zvlnili do úškrnu. Ale nepriblížil sa bližšie. Niečoho sa bál. 

"Harry?" povedala som ako som tam stála. 

Ruky som si omotala okolo jeho krku. 

"Áno?" povedal. 

Jeho ústa sa priblížili keď sme prehovorili. Vedela som, že ma chce pobozkať, vedela som to. Ale prečo to neurobil? 

"Konečne ma pobozkaj." 

Tie slová vyšli z mojich úst skôr ako som ich mohla zastaviť. Vážne som to povedala? Povedala som Harrymu Stylesovi, zo všetkých možných ľudí, aby ma pobozkal? Tomu mužovi ktorý ma desí, tomu ktorý ma skoro vyšokoval na smrť, tomu mužovi, ktorý mi spôsoboval bolesť, aby ma pobozkal? Hádam, že áno. 

Priblížil sa bližšie a bližšie, až pokým sa naše pery nedotýkali, ale nebozkávali. Prechádzali po sebe. Tak blízko, dokážeš to, Harry! 

Vtedy sa to stalo. Jeho pery sa konečne stretli s mojími. Boli jemné, ale studené. Možno preto, že bol upír. Duh, Grace. To je dôvod, bože, som blbá. 

Moje oči boli zavreté ako sme sa synchronizovane pohli. Bože, myslím že som nikdy necítila také iskry ako teraz. Zo všetkých chalanov ktorých som pobozkala, tento jediný ma donútil cítiť takto. 

Nakoniec sme sa museli nadýchnuť. Wow, nemyslím si, že som sa takto cítila, ako sa cítim práve teraz. Cítila som sa dobre. 

Pozrela som sa do jeho zelených očí a usmiala som sa. Mal najkrajšie zelené oči. Boli smaragdovej farby. Narozdiel, moje oči boli modré a škaredé. 

Chvíľu sme sa na seba pozerali,  predtým ako sa začal tiež usmievať. Záležiac na fakte, že som ho nikdy nevidela takto sa usmievať. Všimla som si, že má jamky na oboch lícach. Roztomilé. Diebolský Harry Styles má jamky, kto by to uhádol? 

Vtiahol ma do objatia predtým ako povedal, "Neuvedomuješ si, ako dlho som to chcel urobiť." 

Zasmiala som sa. Držala som ho pevnejšie. Dával najlepšie objatia. 

Zostali sme tak chvíľu, predtým ako sme počuli buchot hore. Čo do pekla? Rýchlo som sa pozrela na Harryho, a on mi tiež venoval rýchlo pohľad. Obaja sme boli zmetený. 

Chytila som ho za ruku a on ma superrýchlosťou odniesol hore. Aj po tých všetkých týždňoch, stále som si nemohla zvyknúť na tú náhlu zmenu rýchlosti. 

Keď sme sa dostali hore, celý dom vyzeral zruinovaný. Veci boli zlomené, police s knihami prevrátené, taniere rozbité, obrazy boli nakrivo, samy neporiadok. Čo do pekla? Čo sa stalo? 

Vošli sme do obývačky a videli všetkých chalanov. Aj Cassidy, ale oni nesedeli, bolo tam 5 ďalších ľudí, ktorých som nevidela, ale som si celkom istá, že sú upíri. 

Bili sa a zápasili. Bol to Zaynov coven? Prišli a snažili sa ma zabiť? Oh nie, teraz sa trasiem. A hádam, že Harry to cítil, pretože ma strčil za seba. 

Harryho pohľad 

Grace ma držala za ruku a triasla sa. Bola vystrašená. Verte mi, bol by som tiež, keby tí upíri prišli a snažili sa ma zabiť. Aspoňže som zabil Zayna. Teraz bol preč z cesty. 

Potlačil som Graceino krehké telo za mňa, aby som ju trochu ochránil. Ale hádam, že som toho veľa nespravil, keďže Niall priletel ku mne. Niekto ho hodil. A tou osobou bude niektorý z týchto upírov. 

Zastenal. 

"Čo sa do pekla deje?" zavrčal som. 

Neodpovedal a zavrel oči v bolesti. Držal si jeho rameno a tlačil ho dozadu a dopredu. Hádam, že si ho udrel. 

Potom, celý coven bol odhodený. Okey, títo upíri ma štvú. Ale jediný  kto stál, bola Cassidy. Vyzerala, že je pripravená niekoho zabiť. Ale všetkých nás iba zdvihla. Všetci sme stáli ochranársky pri Grace. Verte mi, títo upíri museli byť smädný. 

Čoskoro, sme všetci stáli. Bol som nahnevaný. Ako sa opovážujú prísť a snažiť sa nás zabiť? Nemôžu to spraviť. Prisahám, ak bol Zayn znovu živý, zabijem ho, znovu. Bože, ako veľmi ho nenávidím. 

Postavili sa do línie a uškŕnali sa. Okay, môžem ich už zabiť? Ale, nemohol som to spraviť. Grace bola veľmi blízko a takisto aj ostatní. Ak použijem moju silu, mohol by som nechcene zabiť niekoho iného, a to by nebolo dobré. 

Pozrel som na všetkých z hora dole. Jediné čo som chcel, bolo vyskočiť a zabiť ich, ale všetci vyzerali silnejší podľa toho ako hodili celú moju skupinu na mňa. 

Pozrel som sa na všetkých a videl som, že každý v miestnosti má nejaké zranenie okrem mňa a Grace. Boli to krvácajúci upíri. Nechutné. 

"No, no, no,"  posmieval sa hlas. 

Pozrel som sa hore a videl som dievča. Dievča, ktoré si pamätám. Dievča, ktoré ma zmenilo na túto bytosť. 

Melanie. 

Zasyčal som, keď som cítil ako moje tesáky vyšli. 

"Nevidela som ťa pár rokov, a takto privítaš tvojho stvoriteľa?" diabolsky sa zasmiala. 

Veľmi som ju chcel zabiť práve teraz. Chcel som skočiť a párať sa v jej tele. Potom by mohla cítiť tú bolesť, ktorú som cítil týždne. Bolesť, ktorú som prežíval potom ako som stratil Ashley. Bolesť, ktorá ma stíhala, odkedy som sa stal týmto monštrom. Jediné čo som chcel, bolo ju zabiť, zaslúži si to. 

Grace sa ďalej schovávala za mnou a všetkými ostatními. Jediné čo som chcel, bolo ju pobozkať a povedať jej, že všetko bude v pohode,  ale nemohol som. Mohlo to byť trošku trápne. 

Melanie sa pozrela cez mňa a stretla Graceine oči. Postavil som sa pred ňu a uistil som sa, že ju Melanie viacej nemôže vidieť. Viem čo Melanie dokáže spraviť, a nechcel som aby si Grace ublížila. 

Iba sa zasmiala, "Vidím, že máš ďalšie ľudské dievča. Možno zabiješ aj ju." 

"Zmizni odtiaľto," Louis zavrčal. 

"A prečo by som to spravila?" 

Zasyčal som a Melanie sa zasmiala. Koľko krát sa plánovala na nás smiať? Nebolo to vtipné. Chcem ju zabiť a jediné čo robí je, že sa smeje. Wow...

Cítil som ako Grace zmizla spoza mňa. Čo sa deje? 

Grace začala panikáriť ako začala plávať vo vzduchu. Melanie používala jej po*ratú silu. SAKRA. 

"Daj ju dole!" zavrčal som. 

Keď to nespravila, pristúpil som k nej aby som sa pripravil na útok, ale zastavila ma predtým ako som mohol niečo spraviť. 

"Nerobila by som to, keby som bola na tvojom mieste. Ľahko by som jej mohla zlomiť chrbticu. Ďalšia dôležitá vec pre teba bude mŕtva." 

Zamrzol som. Nemôžem jej dovoliť aby zabila Grace. Je moje všetko. Nemôže zomrieť. Nemôžem nikoho ďalšieho stratiť. Nemôžem znova prejsť tou bolesťou, ako minule. Nikdy viac. Povedzme, plakal som týždne pre Ashley. Nemyslím si, že som tak plakal niekedy predtým. 

"Čo chceš?" spýtal som sa. Môj hlas sa ukludnil,  chcel som Grace späť. 

"Chcem aby si sa pridal k mojej skupine. Spolu s Niallom. Vy chalani máte nejaké užitočné sily, ktoré môžem použiť. Ale ak nie, malý človek bude musieť stáť proti následkom," povedala, diabolsky. 

Pridať sa k jej skupine? V žiadnom prípade by som to nespravil. Ale potrebujem Grace späť. 

Grace začala plakať. Nechcela umrieť, pochopiteľne. Tiež by som nechcel. 

"N-nerob t-to, H-Harry," povedala Grace pomedzi vzlyky. 

Vzdala by sa pre mňa? Radšej by zomrela, ako keby mám ja odísť s Melanie? Nikdy som si nemyslel, že by to niekto spravil. Nikto sa ma nikdy nezastal, tak ako Grace. 

Všetci chalani, vrátane Cassidy, zasyčali. Vrátane mňa. 

"Máme obmedzený čas," povedala Melanie netrpezlivo. 

Jej upíri zasyčali na nás. Nepripojím sa k jej skupine, ale budem bojovať za Grace. Napadnem Melanie, potom schytím Grace a schovám ju. Schoval by som ju niekde, kde bude v bezpečí, dokým neskončím s touto bitkou. Dúfajme, že všetko skončí dobre. 

"Čas vypršal?" Melanie zasyčala. 

Potom som počula ako sa dvere otvorili. Stáli tam dve osoby o ktorých som si myslela, že som ich zabil. 

Gemma a Zayn. 



~Šokované? Aj ja som bola, keď som to prvý krát čítala :* 
  Máte sa na čo tešiť ;) 

1 komentár:

  1. Zayn? Do banánu! To co je?:OOO těšing na další! Skvělej překlad. A chci se zeptast kolik to má ještě částí?

    OdpovedaťOdstrániť