nedeľa 23. februára 2014

Kidnapped- 21.Chapter 2/2



"Ahoj? Si v pohode?" povedala som a prešla som bližšie k dievčaťu. Všimla som si, že jej šaty boli roztrhané a na jej koži boli videné kúsance. Uhryzli ju chalani? Bola pripútaná k stene a vyzerala unavená a slabá. Bolo jej vidieť aj kosti cez kožu. 

Pozrela na mňa s obavou v očiach, "Kto si? Vypadni!" povedala. 
Vypadnúť odtiaľto? Tak veľmi ako som chcela, nemôžem ju tu nechať.

"Čo sa ti stalo? Kto ťa sem dal?" spýtala som sa. 

Pozerala na mňa a slzy jej zaplnili oči. Jej oranžové vlasy skryli jej tvár. 

"Zayn. Teraz choď, " prosila. 

Zayn, sakra, nenávidím ho. Nezaslúži si byť živý. 

Nemohla som ju tu takto nechať vystavenú smrti. No, nie smrti. Bola človek. 

Počkať. 

"Ako sa voláš?" spýtala som sa. 

Nechala hlavu padnúť.  Jediné čo som chcela bolo jej meno, nič iné. 

"Cassidy." 

Teraz viem kto to je, Niallova priateľka. Zayn ju zobral a týral, zatiaľ čo sa Niall stal jeho otrokom. No, zvykol byť jeho otrokom. Teraz Niall behá okolo ako bezplatný mofo. 

"Dostanem ťa odtiaľto. Len mi ver, okey?" povedala som. 

Teraz viem všetko. Cassidy je upír a bola unesená Zaynom keď išli do aleji tú noc. Potom ju Zayn zobral a týral ju aby týral Nialla ak ho nepočúval. Teraz všetko zapadá. Teraz mi to došlo. 

Prikývla zatiaľ čo som sa obzerala aby som našla niečo na preťatie reťazí. Prečo to nemôže byť ako vo filme, a automaticky by sa objavila reťazová píla alebo čokoľvek? Povzdychla som si. Sústreď sa, Grace, potrebuješ dostať Cassidy odtiaľto. Nemôže byť ďalej týraná.

Poobzerala som sa na podlahu, niečo tu musí byť. Možno kľúč, alebo niečo podobné. Nedokážem myslieť  priamo. 

Chodila som dokola, dokým som nevidela niečo strieborné trochu žiariť. Priblížila som sa a videla som, že to bola sekera. VĎAKA BOHU! Potrebovala som to. 

Zdvihla som ju a bola pekne ťažká. Dovoľte mi povedať, nikdy som nebola dobrá s ťažkými vecami. Alebo ostrými, aby som bola presná. Vždy by som skončila s tým, že by somm samú seba porezala.

Priblížila som sa ku Cassidy a ona visela nízko. Vyzerala ako keby sa už viac nestarala. Vyzerala unavene a smädno. Musí mať dobrú kontrólu alebo by ma už zabila. No, možno nie. Je zviazaná. 

Prišla som k nej a ukázala jej sekeru. Prikývla. Dúfam, že ju nepreseknem a nezabijem. Potom by Niall zabil mňa.

Potrebovala som to dokázať, takže som sa otočila späť a preťala som reťaze. Spadla zo stene, takže Cassidy visela už iba jedným ramenom.No tak, Grace, dokážeš to. Musíš ju odtiaľto dostať. Musíš. 

Otočila som sa a znovu som sa otočila späť k reťaziam. Ale nepočula som zvuk, že by sa reťaz preťala. Počula som iba niečo iné. Myslela som si, že to bola Cassidy, ale bola to stena. Vďaka Bohu, ale potrebovala som ju odtiaľto dostať. 

Skúsila som to znovu a tento krát som už počula ten správny zvuk. Potom som počula ako Cassidy spadla na zem. Bola taká slabá, že nevládala ani stáť. Potrebovala som jej pomôcť. 

"Cassidy, môžem ti veriť,že?" povedala som. 

Prikývla. 

"Môžem ti veriť, že ma nezabiješ, že?" 

Zaváhala ale potom prikývla. Vážne dúfam, že hovorí pravdu. 

"Dovolím ti, aby si sa zo mňa napila, dobre?" 

Zamrzla. "Nie, Grace. Nemôžeš. Prosím nie. Je to už dlho odkedy som mala krv. Nechcem si zobrať žiadnu od teba." 

Povzdychla som si. "Je to v pohode. Prosím, chcem ti pomôcť." 

Začala plakať. Cítila som sa veľmi zle za ňu. Vyzeralo to, že ju bolí aj plakanie. Ale chcela som jej veľmi pomôcť. To jediné potrebuje. Pravdepodobne nevidela jej priateľa tri roky,  a pravdepodobne tak dlho ani nemala krv. 

No, pre ľudí na ktorých ti záleží, musíš zobrať šance. 

Počkať, to je dôvod prečo som dala Harrymu krv? Pretože mi na ňom veľmi záleží? 

Zobrala som koniec sekery a ľahko som si poškriabala ruku. Začala mi tiecť krv. 

Cassidy sa napäla, keď som priblížila ruku k nej. 

"Prosím." povedala som. 

Pridržala som moju ruku pri jej ústach kým jej krv kvapkala do úst. 

***

Potom ako Cassidy mala trochu mojej krvi, vyzerala lepšie. Verte mi, zabralo to peknú chvíľu kým vyzerala aspoň o niečo lepšie. 

Zobrala nejaké z jej tričok a zabalila moju ruku do neho aby prestala krvácať. 

Teraz sa usmiala a hovorila viac, vďaka Bohu. (Hovorím to často, že?) 

"Musíme sa odtiaľto dostať. Zayn sa môže vrátiť." povedala Cassidy. 

Prikývla som na znak súhlasu, nechcela som čoskoro vidieť Zayna. Ani ona nie. Obidve ho veľmi nenávidíme. 

"Grace?" počula som známy hlas. Harry. Čo robí tu dole?! 

Postavila som sa a videla som jeho a Louisa stáť vedľa seba. Louis sa usmieval keď videl moju tvár. Musela som mať na tvári najväčší možný úsmev. 

Ale rýchlo zmizol, keď videl Cassidy za mnou. 

"Cassidy, si to ty?" spýtal sa Louis. 

Cassidy odpovedala, "Jop, a vaša kamarátka mi pomohla." 

Wow, hádam, že teraz som ich kamarátka. Wow, cítim sa dobre. 

"Kde si bola celú tú dobu? Mala by si vyzerať slabšie." 

Cassidy sa zasmiala. "Grace mi dala trochu jej krvi. A Zayn ma mal tu dole. Hádam, že práve kvôli tomu vás sem donútil presťahovať. Takže ma mohol týrať, kedykoľvek sa mu zachcelo. Boli ste niekedy zvedaví, prečo vás sem dole nikdy nepustil?" 

Louis pretočil jeho oči. "Nenávidím toho somára." 

Moju pozornosť som znovu upriamila na Harryho, ktorý sa na mňa pozeral. Usmial sa na mňa, čím ukázal jeden jeho jamku. Aké chutné. 

Utekala som a utekala kým som sa neocitla v jeho ramenách. Otočil ma okolo zatiaľ čo som ho obímala. Uvedomila som si, že sa starám o Harryho, veľmi. Aj keď mi niekedy ide na nervy. 

"Je mi ľúto, že som bol taký somár." povedal mi do krku. 

"A mne je ľúto, že som si nikdy neuvedomila koľko si toho stratil. Mala som prestať myslieť na seba a držať zavreté ústa," povedala som. 

"Aw, nie je to zlaté?" uvedomila som si ako strašidelný hlas povedal. Strašidelný hlas vďaka ktorému mám nočné mory. Muž, ktorý ma chcel každý deň zabiť. 

Zayn. 

Harry a Louis zasyčali a strčili ma za ich chrbty. Držala som sa Harryho ramena. Nechal ho tam, takže som sa ho mohla držať. 

"Oh Cassidy, vidím že Harryho štetka ťa odtiaľ dostala," povedal, uškŕnajúc sa. 

Štetka? Nie som štetka. Som od toho veľmi zdielená. Vlastne, som panna. Takže, ako do pekla môžem byť štetka? 

To donútilo Harryho zasyčať. Cassidy prešla ku mne s ostatnými chalanmi. Z tohoto pohľadu som mohla vidieť, že jej oči boli veľmi červené, takisto ako Harryho a Louisove. 

Začala som sa triasť, trochu. Bola som vystrašená ako v pekle, práve teraz. Zayn mal nevyslovené schopnosti, vlastne si to myslím. Viete čo? Je mi to jedno, teraz. 

"Cúvaj, Zayn," zavrčal Harry. 

"Alebo spravíš čo?" odvrkol. 

S týmito slovami som cítila spalujúcu silu ktorú som cítila keď sa bili v kuchyni. Bol to pocit, ako keby mi horela pokožka. Zayn používal jeho silu na mňa. 

Spadla som na zem kričiac z bolesti. Niekto, prosím pomôžte mi. Bože, ono to strašne páli. 

"Grace!" počula som Cassidy. Bola rovno za mnou. Snažila sa pomôcť mi. 

"Zastav to, Zayn, alebo to budeš ľutovať," zavrčal Harry. 

Ďalšie pálenie prešlo cezomňa a viacero kriku mi uniklo z úst. Oh bože, myslím že umriem. Zhorím na smrť. 

Zayn sa zasmial. 

"Pýtal si si to," povedal Harry predtým ako som počula nejaký skok. 

Bolesť sa zastavila a Cassidy bola vedľa mňa. Držala mi hlavu. Keď som sa stretla s jej očami, usmiala sa, trochu. 

"Pomôžem Harrymu. Zostaň tu," povedala predtým ako utekala tam kde boli oni. 

Louis prebral jej miesto a pomohol mi posadiť sa. Nemohla som stáť, ešte nie. 

Poobzrela som sa a videla som, že Cassidy má zakliesnenú Zaynovú hlavu. Vyzeralo to, že nemôže uniknúť. Dobrá práca, Cassidy! Wooo! 

"Možno by si mala zavrieť oči, Grace," povedal Louis. 

"Prečo?" spýtala som sa. 

"Pretože, Harry použije jeho silu a nie je to pekný pohľad," vysvetlil. 

Chystala som sa zavrieť oči ale nejaká vec ma donútila sledovať čo sa deje predomnou. 

Z uhľa kde som sedela, Harryho oči žiarili. Nemali žiadne zreničky ani nič podobné. Proste iba žiarili. A jeho tesáky narástli, ako to robil. Ale jeho čeľusť bola zaťatá. Z ničoho nič, veľký čierny mrak čiernoty vyšiel z neho a začal sa motať okolo Zayna. Dobrá vec je, že Cassidy odstúpila. 

Začalo sa to motať okolo Zaynových členkov a začali sa ohybovať v kruhových motívoch. Zayn zakričal od bolesti. 

Kruhové motívy, kde som to predtým videla? 

Oh áno, Louisove členky a predlaktia. Takže, Harry použil jeho silu na Louisa? 

Pohľad ktorý som videla, vôbec nebol pekný. Bolo to všade okolo Zaynovho tela, zatiaľ čo prosil Harryho aby prestal. Bolo to teraz pri jeho krku a predtým ako som mohla žmurknúť to odťalo Zaynovi hlavu. 

Sedela som tam v hrôze keď Zaynovo telo padlo na podlahu. Čierny mrak zmizol a Zaynova hlava padla na zem. To bola najnechutnejšia vec, akú som kedy videla. 

Takže, viem čo je Harryho sila. 

Ovláda diabolskú temnotu. 


Najdlhšia kapitola!!
Meg

2 komentáre:

  1. Som Lucifer :DDDD Skvělé! Konečně ví, co je zač a stejnak s ním bude chtít být :D Btw. Zayn je konečně mrtvý. ua ua slavíme :D Ne ne, neslavíme. Teď tam nebude tolik vzrůša :D

    OdpovedaťOdstrániť