štvrtok 13. februára 2014

Kidnapped- 17.Chapter


Grace-in pohľad

Niall vyzeral že je stratený niekde v mysli. Bola som zvedavá na čo myslí. Vyzeral že je smutný a videla som aj slzy v jeho očiach. Úbohý Niall.

"Niall?" Dúfala som že nie je naštvaný. Nenávidela som týchto chalanov, keď sú naštvaný.

Počula som ho smrknúť. Vyzeral byť nešťastný.

"Niall?" Zopakovala som.

Zdvihol hlavu a jeho oči boli červené, ale plné zármutku. Vystrašilo ma to.

Polohlasom zasyčal ale presne v tú izbu vypadla z jeho oka ďalšia slza. Prečo plakal? Úbohý Niall.

Sedela som tam s otvorenými ústami. Neopovážila som sa pohnúť. Ovládal moju myseľ? V tomto momente mi to bolo jedno.

"N-Niall, ukľudni sa," potichu som povedala.

Jeho oči sa vrátili späť na normálne. Vďaka Bohu. Prečo sa tak naštval?

"Grace?" povedal.

Čo sa stalo? Nevidel ma tam predtým?

Skôr ako som mohla niečo povedať, zovrel ma v jeho náručí. Okay, toto je strašidelné.

***

Niall mi vysvetlil čo sa stalo a prečo sa naštval.

Jeho príbeh bol veľmi smutný. Ako sa opovážili od neho odrthnúť jeho priateľku?!

Ďalší buchot sa ozval z dola. Stále hádzal Harry veci? Ubližoval chalanom?

Potrebovala som sa tam dostať. Možno Harry prestane keď ma uvidí. Možno sa všetci prestanú biť.

"Niall, potrebujem ísť tam dole," povedala som.

Niall sa pozrel na mňa. "Nie."

Čo? Nerozkazuje mi. Môžem robiť čo chcem.

"Niall prosím. Možno prestane."

Niall neodpovedal a pokračoval v zíraní na mňa. Potrebovala som aby odomokol dvere. Nemohla som sa dostať von ak neodomkne.

"Prosím," žiadala som ho.

Povzdychol si. "Čo ak neprestane?"

To ma donútilo zamyslieť. Čo ak neprestane? Ochránili by ma chalani? Utiekol by?

"Grace, nechoď tam. Varujem ťa. Harry je nepríčetný, keď je naštvaný."

Cítila som slzu na svojom líci. Prečo plačem? Na Harrym mi predsa nezáleží.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára