streda 5. februára 2014

I'm in love with a killer - {Chapter 1} I'm Bella

Potichu som počúvala sekretárku, ako mi vysvetľuje kam mám ísť a ktorú hodinu mám prvú. Jedine moje šťastie, že? Začínať v novej škole v polovici októbra. Moja mama a ja sme sa museli odsťahovať z nášho starého domu v Londýne, kvôli šikanovaniu a týraniu. Môj otec prevzal vinu za niečo, čo spravil jeho kamarát a teraz je vo väzení. Strašne mi chýba.

Vždy som bola tatova malá princezná, ale teraz je preč a ja vážne neviem, čo mám robiť. Vždy bol môj najlepší priateľ, moja bezpečnosť, moja dôvera. Ale teraz je preč, a sotva ho vidím cez víkendy. Ale kvôli celej tej veci s väzením, ľudia v mojej starej škole ma začali šikanovať. Dávali rôzne predmety do mojej tašky, ktoré mi nepatrili a tvrdili riaditeľovi, že som kradla. Že som bola ako môj otec. Môj otec je môj role model. Je súcitný, odvážny, úprimný (vynechajúc fakt, že je vlastne nevinný, ale nehovorte o tom ani slovo) a je plný lásky. Chýba mi a viem, že mojej mame tiež. Nikdy ho nenavštevuje vo väzení. Popravde, vôbec neviem prečo a neodpovie mi, keď sa jej na to spýtam. Ale viem, že ho miluje a on je stále šialene zamilovaný do nej. Je im súdené byť spolu a nemôžem sa dočkať kým nájdem lásku akú majú oni. Pamätám si, že keď som bola dieťa, otec mi zvykol hovoriť, ako sa spoznal s mamou. Jeho oči boli iskrivé, jeho srdce bilo rýchlejšie a jeho úsmev bol obrovský. Mal tento výraz vždy keď mi hovoril ten príbeh a boli iba dve ďalšie príbehy, pri ktorých sa tváril rovnako. Svadba a deň kedy som sa narodila. Som vážne šťastná, že nie som jedným z tých detí, ktoré sa cítia, že nie sú vítané. Som požehnaná úžasnou rodinou a nevymenila by som ich za nič na svete.
„Počúvate ma slečna Jenningová?“ Prebrala som sa z mojim myšlienok a pozrela sa na ženu, ktorá stala oproti mne.
„Ospravedlňujem sa, čo ste povedali?“ Cítila som, ako mi červeň stúpa do tvare, keď som dala tej žej žene ospravedlňujúci úsmev.
„Toto je tvoja trieda, kde budeš mať veľa hodín ako: Matematika, angličtina, dejepis a geografia. Iba nasleduj triedu keď budeš mať inú hodinu v inej triede. Som si istá, že nebude dlho trvať, dokým spoznáš celu školu.“ Úprimne sa na mňa usmiala a odišla preč.
A je to tu. Moje srdce buši a moje kolena sa chvejú. Opatrne som zaklopala na dvere a mojou rukou si prehrabla moje dlhé blond vlasy. Dvere sa otvorili a oproti mne stále žena v polovici tridsiatky a jej pery sa rysovali do úsmevu.
„Ty si nove dievča?“ Jednoducho som prikývla. „Poď do vnútra, láska“
Vstúpila som do triedy a snažila sa udržať môj pohľad na zemi. Cítila som ako sa všetky oči upierajú na mňa a počula som zopár hlasov ako sa pýtajú kto som.
„Toto je slečna Jenningová. Je nová na škole a s lásky k bohu, prosím privítajte ju správne“ Učiteľka povedala triede, kým sa neotočila na mňa. „Pevec nám niečo o sebe, miláčik“
„Uhm, d-dobre... My m-meno je B-Bella, uhmm.. Je to skrátene p-pre Isabella. Prisťahovala som s-sa sem z L-Londýna.“ Moja tvár horí a moje srdce sa chystá vypadnúť z mojej hrude. Neznášam byť stredobodom pozornosti. Pozrela som sa na učiteľku s prosebnými očami a ako keby si prečítala moje myšlienky, poslala ma si sadnúť, vedľa dievčaťa s hnedými trocha vlnenými vlasmi. Zdvorilo sa na mňa usmiala a akonáhle som si sadla jej ruka sa ocitla predo mnou.
„Som Eleanor!“ Usmiala som sa na ňu a potriasla som si s ňou ruku.
„Rada ťa spoznávam“

***
A pekne vás prosíme, aby ste sa do komentáre vyjadrili ako vnímate zatiaľ tuto poviedku. Preklad nieje až tak náročný a časti budu pribúdať každý druhý- tretí deň.
Budeme aj radi, ak si prečítate ďalšie poviedky ktoré prekladáme a budete členom nášho blogu :)

5 komentárov:

  1. milujem váš blog :3 sú tu strašne dobré príbehy :3 a príbeh Kidnapped je úžasný každý deň sa teším kedy bude ďalší diel! a preto som si istá že aj tento príbeh bude dokonalý :3 tak prosííííím rýchlo pridávajte ďalšie :3

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super.. Je to skoro jako Twilight, ze??
    Ale je to skvele

    OdpovedaťOdstrániť
  3. zaujal ma. *-* a slová; "Máš problém Bella." sa mi vryli do pamäti, tak sa veľmi teším ako sa to všetko bude vyvíjať. majte sa pekne. xx ♥

    OdpovedaťOdstrániť