streda 19. februára 2014

Kidnapped- 20.Chapter


Dovoľte mi povedať, voňal úžasne! Aj keď ma možno nenávidí, dáva najlepšie objatia. Harry hladká tvoju hlavu a prechádza ti prstami po chrbte. Bože, bolo to strašne rozkošné. Rozkošné? Nebolo. Prestaň, Grace.

Chcela som zostať v jeho objatí navždy, ale uvedomila som si , že bol smädný. Mohol sa kedykoľvek do mňa zahryznúť a zobrať mi všetkú krv. Nezáležalo, ako veľmi dobre sa pri tom cítim, nechcela som zomrieť.

Konečne som sa ho pustila keď som sa stretla s jeho pohľadom. Jeho oči boli zelené, s trošičkou červenej. Aspoňže, sa ukludnil. Venoval mi vrelý úsmev a ja som mu ho oplatila.

"Grace," počula som povedať Nialla. Otočila som sa a videla som ako stojí Niall za nami. Chrbtom mi prebehla zminica. Ale, ako sa približoval, všimla som si veľkú modrinu na jeho nose. To ma donútilo zazreť na Harryho, pretože to spravil. Dokonca som to počula.

Zalapala som po dychu. Nechcela som aby sa ma pýtal, čo sa stalo. Nechcela som o tom hovoriť, lebo by sa Harry možno naštval.

Zostala som ticho. Nechcela som o ničom hovoriť.

"Grace, pamätáš si, čo sa stalo?" spýtal sa Louis.

Sakra.

Musela som niečo povedať. Prečo radšej nepoviem pravdu? Ugh.

"Nie vážne," klamala som. To bolo dobré. Dobrá práca, Grace.

Ale samozrejme, Liam musel prehovoriť.

"Povedz nám, čo si pamätáš."

Povzdychla som si. Vôbec som o tom nechcela hovoriť. Nenávidela som rekapitulovanie toho čo sa stalo. Veľmi som to nenávidela. Bolo by to ako keď sa ma pýtali aby som im povedala, čo sa stalo keď som volala mame a rozlúčila sa s ňou. To mi tiež nahnalo triašku cez chrbticu. Presne tak som sa teraz cítila.

"Všetko čo si pamätám je, že Niallov hlas znel ako Zayn a on sa ma pokúsil zabiť," povedala som. To je vážne všetko čo si pamätám. Potom všetko ztmavlo.

Harryho ruky sa zovreli v päste. Super, teraz bol naštvaný.

"Posratý Zayn. Nikdy nenechá nikoho napokoji," zavrčal Harry.

Liam vyzeral prekvapený. Nidky sa s týmto nestretol? Nikdy nevidel, ako sa Zayn dostal do niekoho tela?

Taktiež som bola prekvapená, keď som to videla. Nemyslela som si, že to dokáže Zayn, alebo nejaký iný upír. Huh.

Niall vyzeral že sa rozplače. "Je mi to ľúto, Grace. Nemohol som nič spraviť aby som sa zastavil."

Samozrejme, že som mu uverila. Nemohol proste napodobniť Zaynov hlas, že?

"Poďme dole a prediskutujme pár vecí," navrhol Louis.

***

"Mám otázku!" prehovorila som po dlhom momente ticha.

Chalani sa rozprávali o možných spôsoboch ako Zayn skončil s ovládaním Niallovej mysle. Potom ako Niall plakal a Louis ho ukľudnoval, skončilo to v mŕtvom tichu. Nerátajúc Harryho zvuky keď pil nejakú krv z ladničky. Strašné.

Všetci sa na mňa pozreli. Cítila som sa trápne.

"Čo sa stalo Louisovej paže?"

Všetci zostali napätí. Aký bol problém? Mal obrovské, a myslím tým OBROVSKÉ zárezy na jeho členkoch a pažách. Mali kruhový tvar, a určite to nebolo kvôli nejakému poškriabaniu od chalanov.

Harry pustil jeho šálku krvy, a tá sa rozliala po zemi. Jeho tvár zamrzla. Okay, oficiálne som bola zmätená. Jediné čo som chcela vedieť bolo, že čo sa stalo jeho pažám a členkom.

*Harryho pohľad*

"Čo sa stalo Louisovej paže?" spýtala sa Grace. SakraSakraSakraSakraSakraSakra. Nienienienienie. Nemôže vedieť čo sa stalo. Iba ju to naštve ešte viac. Cítil som, ako som sa začal báť. Nebál som sa celé 3 roky odkedy som upír a teraz áno. Čo do pekla?

Cítil som ako som zamrzol a skončil som s tým, že som pustil šálku s krvou. Rozliala sa všade. Louis sa stretol s mojími očami. Pomaly na mňa prikývol predtým ako začal klamať.

"Oh, nejaké zviera vonku," povedal.

Prosím, uver tomu, uver tomu, uver tomu.

"Vážne? Nevyzerá že to spôsobilo nejaké zviera. Idú do kruhu, Louis," povedala Grace.

Blbosťblbosťblbosť. Prečo je taká múdra? Sakra.

Chystal som sa prehovoriť, keď Liam niečo povedal.

"Grace, povieme ti neskôr. Ale teraz, nechaj to tak. Sme vďaka tomu rozhodení."

Grace zovrela ruky do pästí, postavila sa naštvaná ako hovado.

"Viete čo?! Som unavená z čakania na odpovede! To je všetko čo robím! Je to jednoduchá otázka a vy ste až veľmi posraní, mi povedať čo sa stalo! Opýtala som sa otázku a chcem odpoveď, práve teraz! Je mi jedno či mi jeden z vás šibnutých bláznoch ublíži, pretože, ak to znamená že dostanem odpovede, tak to risknem!" Povedala a pomaly sa ukľudňovala.

Zostal som prekvapený. Nikdy na nikoho nekričala, pretože bola vždy okolo nás tichá. Sakra.

Pozrel som sa na Nialla a on mi pohľad opätoval. Venoval mi jeden z tých pohľadov možno by si mal povedať pravdu. Nemôžem jej to povedať, bude sa ma ešte viac báť.

Všetci chalani pozerali na mňa, čo donútilo aj Grace. Otočila sa a prekrížila si ruky, čakajúc na odpoveď. Netrpezlivo prestupovala na nohách.

Nemohol som sformulovať slová. Neviem čo sa stalo posledných pár minút, snažil som sa to nejako prebrať.

Keď som to konečne spravil, jediné čo sa ozvalo bol nárek.

"Bože, zatracene Harry! Spravil si to ty?" Grace prakticky kričala na mňa.

Kričala na mňa? Čo do pekla? Ja som mal byť ten, ktorý kričí a vystraší ju, ale hádam, že dnes je to inak.

Povzdychla si a jej nos sa rozšíril. "Ako?"

Chcela odpoveď odomňa? Nikto nechce odpovede od Harryho Stylesa. Nikto.

Pozrel som sa na chalanov, ale tí sa tvárili rovnako ako ja. No tak, pomôžte mi. Nenechajte ma tu aby som jej to všetko vysvetlil. Potreboval som zálohu.

"AKO?" zopakovala hlasnejšie.

Nechystal som sa jej odpovedať. Nedostane takéto odpovede. Takže, namiesto toho som ju pritlačil k stene. Zakňučala keď si udrela hlavu o stenu, ale to nezmenilo jej postoj.

Bola strašne naštvatá, hovorila mi aby som prestal, ale zastavil som ju.

"Zmeň tému," požiadal som ju. Nedostane teraz odpovede. Žiadne ďalšie odpovede.

"Skončila som s tým ako ma tlačíš na stenu a nútiš ma, aby som sa bála! Bojím sa ťa! Ale skončila som s tým! Nie som to dievča, ktoré sem prišlo do tejto pekelnej diery. Jednu minútu sa správaš ako keby si ma miloval, a ďalšiu ako keby si ma nenávidel! Nebudeš ma ďalej šokovať a zakazovať mi klásť otázky! Už si ma zobral od mojej rodiny, a jediné čo chcem sú odpovede! Ale, nemôžem mať ani to! Radšej by som bola mŕtva ako aby som zostala naďalej s tebou! S nikým z vás! Som rada že ste sa zmenili v títchto malých diablov, presne to ste! Zaslúžite si to! Zaobchádzate zo všetkými ako s hovnami!"

Zamrzol som. Nevedel som, čo mám urobiť. Zrazu som cítil slzy v očiach.

Chcel som jej ublížiť, ale iba som zavrel oči a pustil som ju. Vybehol som hore do mojej spálne.

*Grace-in pohľad*

Potom ako ma pustil Harry na zem, videla som že plače. Potom ako som to všetko povedala, oľutovala som to. Prečo som bola taká mrcha? Nezaslúžil si byť tím čím je, nikto z nich. Nenávidela som sa.

Všetci chalani na mňa pozerali. Nemôžem uveriť že som to práve spravila. Nemôžem uveriť že tie slová vyšli z mojich úst.

Potrebovala som sa ospravedlniť. Potrebovala som niečo urobiť.

"Chalani. Je mi to ľúto. Nemyslela som to tak."

Louis prišiel ku mne a objal ma. "My vieme, len daj Harrymu nejaký čas. Má ťažké obdobie."

Prikývla som a zvlhli mi oči. Potom som začala plakať. Nemôžem uveriť že som taká zlá. Nikdy som nebola na nikoho taká zlá. Bolo to preto, že moje city sa nejako predrali na povrh?

Rozhodla som sa, že sa pôjdem ospravedlniť zajtra, lebo som sa cítila slabá a unavená. Vtedy som sa zarazila.

3 komentáre:

  1. To se Harry mění v nějakou žahavou chobotnici a nechává kruhový žahance nebo co? :DDDD Okay asi bych si neměla dělat vlstní teorie :D Díky, že jste přidaly další část (:

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Docela si sa trafila :DDDDDD len, my vysvetli čo sú to tie žahance? :DDD
      a určite sa nemení na chobotnicu xDDDD

      Odstrániť
    2. To je takový to "zranění", který na tobě nechá medůza, nebo chobotnice, když tě žahne :D

      Odstrániť