nedeľa 9. februára 2014

I'm in love with a killer - {Chapter 2} New friends & a warning



„To je super, že si z Londýna. Aké to je?“  opýtala sa Eleanor.

„Nie je to nič špeciálne, ak mam byť úprimná. Veľa ľudí verí že je to skvelé, že si bohatá a bývaš v meste. Ale ja som len obyčajný človek. Nie som bohatá“ vysvetlila som.

„Vždy som chcela isť nakupovať do Londýne. Pôjdeme niekedy?“ Pozrela sa na mňa so psími očami a našpúlila pery.

„Iste“ zachichotala som sa na ňu. Je rozkošná, vyžaruje energiu a je vidieť, že je skvelý človek.


 Som naozaj rada, že som ju stretla v prvý deň. Boli sme na sebe zavesené celý týždeň a ja som konečne spoznala jej priateľa, Louisa. Je naozaj skvelý a bolo vidieť, že je rad, keď je Eleanor nablízku. Je ako chlapčenská verzia Eleanor. Dopĺňajú sa ako puzzle. Prajem si nájsť takú lásku, akú majú oni. Hovorenie o láske. Vyzerá to krásne a ja som aj dostala šancu. Niekoľko chlapcov sa ma spýtalo, či by sme si nevyrazili ale boli to taký chalani, ktorý idú von s každou. Tak som odmietla, aj keď je to dobrý pocit, keď vás niekto pozve von.  Môžu byť len zúfalý, ale to možno len preto, že chcú mať sex s každou babou v škole.

S Eleanor sme sedeli v jedálni a čoskoro okolo nás bolo čoraz viac ľudí. Objali Eleanor pred tým ako si sadli a potom sa mi predstavili. Bola to Danielle, Perrie a Emily. Pýtali sa ma otázky typu, prečo som sa sem prisťahovala (nepovedala som im pravdu), s kým bývam, či som zadaná, aký typ chlapcov sa mi páči. Keď už odišli, tak som si uvedomila, že potrebujem ľudí, ktorý ma majú radi, v mojom živote. Väčšinu času som plachá, ale týmto dievčatám je ľahké sa otvoriť a hovoriť. Náhle som pocítila nečije oči na mne. Otočila som sa, ale nikoho som nevidela. Louis z ničoho nič vyskočil a postavil sa naproti mne. Jeho pohľad sa upiera na mňa a v jeho očiach je vidieť obavy.

„Musíme hneď odísť.“ Moje oči sa rozšírili ako vážne znel. Vždy si robil srandu a teraz je to úplne inak. Vždy z jeho úst unikal smiech, no teraz nie. S vážnou tvarou sa pozrel na Eleanor.  „Je späť“. Eleanor bola na nohách skôr ako stihol dopovedať. Chytila ma za ruku a začala ma ťahať preč. Ostatné dievčatá a Louis nás začali nasledovať. Z nejakého dôvodu sme všetci skončili na dievčenských záchodoch a ja som sa na všetkých zmätene pozrela.

„AKO TO MYSLIŠ, ŽE JE SPEŤ?!“ Eleanor zakričala na jej priateľa.

„Pozri, videl som ho pri bráne a potom sa za nim prišiel Zayn. Pozdravili sa a potom vošli do školskej budovy.“ Louis sa snažil upokojiť Eleanor, ale mala som pocit, že to nepomohlo.

„Uhm, som Liam“ Neznámy chalan povedal a vystrel ruku. Podala som mu moju ruku. „Bella“

„Ale to neje všetko“ pokračoval Louis. „Videl Bellu a z nejakého dôvodu sa mi zdalo, že stratil prehľad o všetko ostatnom okolo neho. Povedal niečo Zaynovi potom sa obaja na ňuuškrnuli. Ja len nechcem aby sa s nim zaplietla. Pamätáš sa, čo sa stalo Vivian?“

Úplne som sa stratila. Všetci boli bledý ako keby videli ducha. „O kom hovoríte?“ konečne som sa opýtala. Všetky ostali napäto stať. Ešte nikdy som ich takýchto nevidela a odpoveď stále neprichádzala. Pozrela sa na každého a snažila sa prísť nato, kto by mi to mohol povedať. Danielle sa zdala byť viac nervózna ako ktokoľvek iný. „Danielle?“ opýtala som sa ticho.

„Iba ostaň s nami po celý čas. Nikdy nebuď sama, nikdy nechoď na toalety počas hodiny, iba ak by si naozaj potrebovala. A to je najdôležitejšie, vyhýbaj sa mu.“ Hovorila mi, ako keby som bola dieťa a hovorila v domienke, že by som to splnila, aj keď neviem o koho ide.


Hneď ako zazvonilo som si dala na hlavu kapucňu. Čas pre výtvarnú! Čo znamená, že ostávajú už len tri hodiny do konca školy. Tri hodiny, pokým som pred ním v bezpečí. Nech je, kto je..

Pozn. : Nezabudnite komentovať, ako sa vam to zatial pozdava!! :)

7 komentárov:

  1. Moc pekne... Uz se tesim na dalsi

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Kolik bude kapitol..? A kdy bude dalsi? :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tušim, že to ma 33 kapitol a ďalšia bude asi v utorok :)

      Odstrániť
  3. hovorili o ňom ako o diablovi xDD. začína to zaujimavo. len tak ďalej. Majte sa xx

    OdpovedaťOdstrániť
  4. úžas :3 do utorka to asi nevydržím :3

    OdpovedaťOdstrániť