sobota 8. februára 2014

Kidnapped- 15.Chapter


Zobudila som sa ako ma niekto silne tlačí na chrbát. Kto do pekla tu bol?! Ak to bol Harry, utekala by som ako rýchlo by bolo možné odtiaľ preč. Bol strašidelný keď bol naštvaný.

Pomaly som sa otočila aby som videla záhadnú osobu za mnou. Nebol to Harry, a môj tlkot srdca sa ukľudnil, trochu. Ale vďaka osobe, ktorá bola za mnou v posteli som sa necítila o nič lepšie. Bol to Niall.

Po prvé, Niall dokáže ovládať myseľ, a dokáže ma donútiť robiť veci, ktoré nechcem robiť. Po druhé, pracuje so Zaynom, ktorý mi rád ubližuje. Takže, som s tým nebola vôbec v pohode.

Pomaly som začala dávať dole paplón a dávala som si pozor aby som sa veľmi nehýbala. Ak sa zobudí, pravdepodobne mi ublíži. Môj plán zlyhal, a on so sebou začal trhať. Sakra.

Chcela som bežať o život, ale kam? Nie do Harryho izby, tým som si bola istá. Louisova izba? Liamova?

„Grace, počkaj!“

Rýchlo som otočila hlavou a videla som ako Niall utekal za mnou normálnou rýchlosťou. Vedel, že by ma aj tak chytil.

Chytila som kľučku a chystala som sa ju stlačiť, ale bola som za pás stiahnutá späť. Začala som kopať a kričať ako o život. Snažil sa ma ukľudniť ale nefungovalo to.

„Prosím, ukľudni sa,“ žiadal ma.

„Prosím, choď preč,“ plakala som.

Priľahol ma na posteli. Snažila som sa utiecť ale držal ma za ramená. Super, som chytená pijavicou. Umriem.

Stále som sa snažila mlátiť okolo, ale on ako upír, bol tisíckrát silnejší ako ja.

Začala som ešte viac plakať, a všetko bolo rozmazané. Niall bol veľká škvrna. Hovoril mi aby som sa ukľudnila a bola po tichu, ale nepomáhalo to, tak mi prikryl ústa. Rozplakala som sa ešte viac.

„Grace, počúvaj. Chránim ťa, „ povedal. Chráni ma? Chcel iba moju krv. Ak by ma aj ochraňoval, od čoho?

Plakala som ešte viac. On bol ten čo pracoval so Zaynom.

„Ukľudni sa. Neublížim ti.“

Dal ruku preč z úst a ja som prestala kričať. Dovolil mi posadiť sa a sám si sadol oproti mne.

„Grace, prosím, iba počúvaj?“ spýtal sa.

Prikývla som a trochu sa posunula dozadu. Nezáleží mi, ako veľmi milý je, nemám ho rád.

„Nie je bezpečné ísť dole práve teraz a Liam mi ponúkol aby som zostal hore s tebou.“

„P-Prečo?“

Povzdychol si. „Posledných pár dní nepil. Hádzal veci a bil nás. Liam menil tvoje pocity aby si bola unavená, takže si bola mimo.“

Začala som sa triasť. Harry ma potreboval vidieť. Potreboval vedieť kým som bola.

Počula som sykot a kričanie z dola. Čo to do pekla bolo?

*Niallov pohľad*

Musela zostať ďaleko od neho. Bol smädný a nešťastný. Keď sme sa k nemu priblížili tak nás buď odstrčil alebo zasyčal na nás. Aký mal problém?

Možno je to ten fakt, že sa ho Grace spýtala na jeho osobný život. Nenávidel, keď sa h ľudia pýtali naň. Zabil jeho sestru a matku, bol by som tiež nešťastný keby sa ma to niekto opýtal.

Keby Grace zišla dole, ublížil by jej. Pravdepodobne nemal ani tušenia kto všetci sú. Jediné o čo sa staral, bolo aby bol sám.

Liam mi ponúkol aby som zostal s ňou. Vedel, že jej môžem ovládať myseľ a donútiť ju prestať ak by to potrebovala. Ale problém je, že si myslí že ja som ten zlý muž. Len pre to, že pomáham Zaynovi.

Verte mi, nechcel som jej ublížiť, alebo s ním pracovať. Ale prišiel na moju schopnosť a prevzal kontrolu nad mojím životom.

*FLASHBACK*

Zaboril som moje zuby do krku dievčaťa a sal som. Krv tohto dievčaťa voňala lahodnejšie ako akákoľvek krv iného dievčaťa, ktorú som kedy ochutnal. Jediný problém bol, že som nevedel prestať. Stále som pil a pil, zabíjal som nevinných ľudí.

Dievča kleslo na zem. Jej telo bolo bez života a studené. Na mojom tričku boli samé stopy po krvi.

Vietor zafúkal a ja som zacítil iného upíra. Dobre, presne to čo som potreboval. Chcel som sa s ním pobiť.

Začal som kráčať veľmi pomaly a stretol som moju priateľku. Mala menej krvi na tričku ako ja, ale voňala úžasne.

„Zlatko, cítiš to?“ spýtala sa ma.

Hovorila o inom upírovi, ktorého sme cítili. Voňal inak. Nevoňal ako ostatný upíri.


Chytila ma za ruku a ja som prikývol. „Neboj sa. Jediné čo musíme je bojovať o územie. Nič veľkého.“

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára