piatok 31. januára 2014

Kidnapped- 11.Chapter

„Nechaj ju Zayn“ požiadal ho Harry. Nikdy som ho nevidela tak naštvaného. Pozeral sa ako keby chcel zabiť každého v miestnosti.
Harry na mňa uprel pohľad, pred tým ako sa pozrel naspäť na Zayna.

Zayn pokračoval a jeho ruka stláčala môj krk, čoraz silnejšie a pritom sa zákerne smial. Tak som ho chcela udrieť, ale pravdepodobne by som si zlomila ruku a on by ma zabil.

„Povedal som, aby si ju nechal“ povedal Harry a jeho hlas bol iný. Znelo to ako by v ňom bol úplne iný človek.

„Tak poď Styles. Ukáž Grace, akú máš schopnosť a aké veľké monštrum naozaj si“  povedal Zayn pred tým ako sa uškrnul.

Prečo mi ostatný chalani nepomohli? Potrebovala som pomoc. Prečo som bola ešte v tejto šlamastiky? Čo mám robiť, aby som nenaštvala Zayna?

Harry sa ani nepohol a Zaynova ruka stláčala môj krk už strašne silno. Skoro som sa udusila k smrti.

Cítila som, ako extrémna bolesť prechádza mojim telom. Cítila som sa, ako by som bola spálená na smrť. Cítila som, akoby sa každý kúsok mojej kože spálil.

Kričala som bolesťou, ako som pokračovala a horela. Čo sa deje? Kto to robí? Otvorila som oči a uvidela Zaynov udivený výraz.

Zayn stiahol jeho ruku z môjho krku. Spadla som na zem a bolesť prestala. Počul som syčanie a udieranie. Cítila som sa ako v horore, keď som sledovala, ako Zayn a Harry spolu prichádzajú do styku.

„Niall urob to teraz, alebo pozabíjam tvoju rodinu. Urob to teraz alebo konečne zabijem tvoju priateľku“ Zayn povedal Niallovi.

Čo to povedal? Jeho rodina. Jeho priateľka? Ako to myslel, že konečne zabije jeho priateľku?

Harry sa náhle zastavil a padol na zem v bolestiach. Pozrela som sa a uvidela Louisove oči, ktoré nemali ich normálnu modrú farbu, ale boli žlté, čo znamenalo, že ho Niall ovláda.

Zayn schmatol Harryho hlavu. Chystal sa ho zabiť. Nemohla som vidieť Harryho umierať, proste som nemohla. Bol jediný, kto ma chránil.

Niall ovládal každého okrem mňa a Zayna. Takže Liam nemohol nič urobiť.

Cítili som ako sa po mojej tvári kotúľajú slzy.

Rýchlo som bežala do zásuvky pre nôž. Nemohla som bodnúť Zayna, pretože by ma nakoniec zabil. Takže ostal len iný plán. Tento.

Vzal som nôž a porezala si ruku. Hoci som sa porezala len trocha, tak mi kopa krvi začala stekať po ruke. Zayn prudko otočil hlavu smerom ku mne a nechal Harryho hlavu spadnúť. Všimla som si, že všetci už niesu v tranze a Louis sa vrátil k normálu.

Všetky oči sa upierali na mňa a ja som sa cítila veľmi vydesene. Možno som mala myslieť, nato čo sa stane, keď si porežem ruku, ale ja som len chcela, aby Harryho nechal.

Zayn sa chystal prísť ku mne a zaútočiť na mňa, ale bol strhnutý. Harry k nemu rýchle prišiel a úplne ignoroval, že práve krvácam. Vzal nôž a zapichol ho do Zaynovej hrude.

Zayn spadol na zem. Bol úplne zamrznutý v mieste, kde ho Harry bodol. Všetci chalani sa na mňa pozreli znova. Harry prišiel a chytil ma za ruku. Louis mi pomohol nahor.

Liam a Niall sa pozerali na Zaynove telo. Niall vyzeral, akoby sa každú chvíľu mal rozplakať.

„Poďme to vyčistiť“ povedal Harry pred tým ako sme prišli do kúpeľne. Moja krv kvapkala na jeho ruku, keď ma držal za rameno preto aby zastavil krvácanie. Vyzeral, ako by to ani nebola krv.

Zobral nejakú dezinfekciu a chystal sa vyčistiť ruku, ale zastavila som ho.

„Napi sa“ povedal som.

Na jeho tvári sa objavil zmätený pohľad. „Nie“

„Prečo nie?“ spýtala som sa

„Pretože, chcem mať pocit, že som ti pomohol. Nie preto aby som s teba pil“

Povzdychla som si. Vzal handru a začal mi čistiť ranu. Pozerala som sa do jeho dokonalých smaragdových očí, keď mi čistil ranu. Vyzeral tak koncentrovane. Vyzeral tak dokonalý, keď to robil. Počkať, čo! Nemám ho rada. Nechcem byť s ním.

„Ďakujem“ povedala som, ako mi dal handru preč.  On nepovedal nič. Bez toho aby som vedela prečo, tak som ho objala. Neviem prečo som to urobila ale urobila som to. Vyzeral byť zaskočený a nevedel, prečo som to urobila.

Dal svoje ruky okolo mňa a silno ma objal. A usmieval sa.

„Nemáš začo“ povedal

1 komentár:

  1. prosíííím nech je ďalšia časť!!!! je to dokonalé úžasné neuveritelné!!!!! a asi to už nevydržííím!

    OdpovedaťOdstrániť