pondelok 27. januára 2014

Kidnapped- 9.Chapter


Zobudila som sa s bolestivým búšením hlavy. Jedine čo som si pamätala bolo, že Harry mi dal niečo piť z jeho zápästia.
Nepamätala som si, čo to bolo.
Sadla som si a rozhliadla som sa po okolí.  Práve som sedela, ležala na gauči. Jedine, čo som si pamätala, bolo že na tomto gauči na mňa Zayn zaútočil.
„Grace?“ Počula som chrapľavý hlas.

Pretrela som si oči a pozrela sa do ľava a uvidela som Harryho. Pozeral sa na mňa znepokojujúco.
„Si v poriadku? Niesi zranená?“
Vstala som a cítila som ako keby mi horel krk. Dotkla som sa ho a hneď nato som sebou trhla. Čo to sakra je?
„Ako keby mi horel krk, práve teraz“ povedala som a ukázala na miesto, kde ma to pálilo. Keď som sa pozrela na moju ruku, tak som uvidela suchú krv. 
„Dal som ti piť moju krv a ako vidím tak to fungovalo, inak by si mala väčšie bolesti“ povedal Harry. 
Čo som pila? 
„Čo myslíš tým, väčšie bolesti?“ spýtala som sa
Povzdychol si. „Zobral som ti priveľa krvi a mohla si omdlievať príliš často a mať oveľa väčšie bolesti“
Povzdychla som si. Upíri potrebujú prestať zo mňa piť. Mam značky po uhryznutiach na celých rukách a nohách.
Pozrela som sa na Harryho pery a uvidela krv, moju krv.
Poobzeral som sa okolo domu a začal premýšľal, kde sú ostatný. Dúfam, že neišli na lov, bez ohľadu nato by som ich aj tak nakopala do zadku.
Harry videl, ako som sa zatvárila a prehovoril. „Neišli na lov. Išli len získať zásoby krvi"“
Unavene som si povzdychla. „Som unavena. Idem do postele“ povedala som predtým ako som vybehla hore schodmi.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára