nedeľa 26. januára 2014

Kidnapped- 7. Chapter


~~Grace's POV ~~ 
Dojedla som a vošla som do kuchyne. Dávala som môj tanier do umývadla, keď ma niekto schmatol oboma rukami za zápästia, vďaka čomu som poskočila. Z rúk mi vyletel tanier, ale nejaké ruky ho chytili. Pozrela som sa hore, a videla som Harryho s úsmevom na tvári.
„Nestraš ma tak!“ povedala som s úsmevom.
Zasmial sa a ja som položila tanier do drezu.

~~~~~~
[3 hodiny neskôr]
Sedela som na sedačke a pozerala televízor. Ležala som na boku, pretože som bola unavená, keď ma niečo udrelo.
„Kde do pekla je Liam, Niall a...um...Zayn,“ povedala som váhajúc so Zaynovým menom.
Harryho hlava sa odtrhla od mobilu, a Louis sa otočil na mňa. Louisove nozdry sa rozšírili, a vypleštil na mňa oči.
„Pravdepodobne vonku, zháňajú nejaké jedlo. Nemôže sa ovládať.“ Louisov hlas stúpal.
Videla som jeho zaťaté zuby. Harry pribehol upírskov rýchlosťou k Louisovi a chytil ho za ramená.
„Ukľudni sa. Nenaštve sa,“ zašepkal.
Pravdepodobne nechal, aby Louis nepoužil jeho silu.
„Štve ma. On môže aspoň jesť normálne jedlo!“
Stála som tam šokovaná. Mal rád Zayna?
„Počkaj Louis. Prečo si použil silu na mňa keď ma Zayn napadol?“ zmätene som sa opýtala.
Keď nemá rád Zayna, prečo by to spravil?
„Grace, sľubujem, že som to nebol ja. Niall mi kontroloval myseľ. Niall je v podstate jeho otrok. Je vystrašený zo Zayna, pre to, čo spravil.“ vysvetlil Louis.
Zalapala som po dychu. Zayn bol vážne krutý. Čo spravil Niallovi? Nechcela som sa ho pýtať. Zrazu, niekto zaklopal. Harry utekal otvoriť. Bol to Liam s Niallom. Ich oči boli červené, a mali vonku ich tesáky. Tričko mali postriekané krvou. Louis pretočil oči a vyšiel z miestnosti. Začala som sa dvíhať na odchod. Vyzerali strašidelne, po tom ako sa vrátili z lovu. Prečo nezabíjajú zvieratá, ako upíri v Twilighte? Nabúrala som do steny a buchla si hlavu. Všetci chalani pozreli na mňa.
Liam prebehol upírskou rýchlosťou ku mne, aj keď som sa snažila rýchlo odísť. Zastavil sa a pozeral na mňa.
„Neublížime ti, Grace. Sľubujem,“ povedal ako predo mnou mal vystretú ruku.
Potriasla som mu rukou, a on ma objal. Bola som strašné decko. Potrebovala som prestať byť tak vystrašená. Menil mi emócie aby som sa cítila šťastná a v bezpečí. Usmiala som sa.
Uvoľnila som sa a pozrela som sa na Nialla.
„K-Kde je Zayn?“ opýtala som sa.
Niall si povzdychol a zaťal päste: „Nikde. Je zaneprázdnený.“
„Zaneprázdnený s pitím z ľudí,“ zamrmlala som.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára