nedeľa 26. januára 2014

Kidnapped- Prologue


Hneď ako som vyšla von, tak ma objal studený vietor. Pritiahla som si bundu bližšie k môjmu telu aby som ostala v teple.
Rozhodla som sa, že potrebujem čerstvý vzduch. Bola už dosť tma, tak som nechcela chodiť ďaleko.
Zahla som za roh a uvidela som čiernu uličku. Nie, nechoď tam. Išla som okolo a zastavila som sa, keď som započula krik, ktorý išiel z tej uličky.

„Prosím! Nechaj ma isť!“ prosil dievčenský hlas. Čo to sakra je? Rozhodla som sa, že sa pôjdem pozrieť bližšie.
Pozrela som a uvidela som dievča. Bola pretisnutá k stene a pri jej krku mal hlavu nejaký muž. Snažila sa dostať z jeho zovretia, no nedarila sa jej.
„Ššš. Čoskoro to skončí“ povedal hlas.
Mesiac zobrazil mužovu tvár. A ja som si všimla jeho vlasy gaštanovej farby, ktoré boli kučeravé. Ale jedna vec upútala moju pozornosť. Jeho oči boli červené. Nosil kontaktne šošovky?
Tiež som si všimla, že mal pri sebe štyroch, pravdepodobne jeho kamarátov. Všetci nosili kontaktne šošovky? Čo išli urobiť s tým dievčaťom?
Ďalšia vec, ktorú som si všimla, bola tvár toho muža ako ju ryje do krku toho dievčaťa a ona vypustila bolestivý krik.  To spôsobilo, že som pomaly ustupovala dozadu a narazila som do popolnice. Spadla na zem a ozval sa silný rachot., skvelé. Čo to sakra urobil s tou babou?
„Myslím si, že niesme sami“ silný írsky prízvuk povedal
„Chyť ju“
Ďalšia vec, ktorú som vedela bola, že som sa nemohla pohnuť, lebo predo mno niekto stál.

2 komentáre: