nedeľa 26. januára 2014

Kidnapped- 4. Chapter


~~Harry's POV~~
Pomaly prikývla a ja som k nej pomaly prišiel. Počul som ako sa jej zrýchlil tep. Bola nervózna. Naklonila sa a ja som sa začal približovať k jej krku.
„Predtým než začnem, uvedom si, že to bude najskôr bolieť,“ povedal som jej pri krku.

Cítil som ako prikývla. Jej krv voňala veľmi dobre. Bol som veľmi smädný. Prečo ma tu chalani nechali s ňou? Vytlačil som to z mysle a začal som bozkávať jej krk. Jej koža bola jemná a delikátna. Začal som sať miesto kde som ju chcel pokúsať. Počul som ju stonať. Uškrnul som sa. Keď som mal dosť, ponoril som moje zuby do jej krku. Zakvičala, ale pomaly začala stonať. Pritiahla si jej ramená k jej krku, aby sa podržala.
Vidíte, bolesť je zvyčajne nahradená rozkošou. Nevieme prečo, ale je to tak. Cítil som jej úžasnú krv v ústach. Toto je najlepšia krv, akú som kedy ochutnal. Chcel som pokračovať, ale asi by som ju zabil. Uvedomil som si to, a prestal som sať. Vyzerala slabo, čo znamenalo, že som si zobral príliš veľa. Pozeral som ako skĺzla na zem. Prešiel som k nej a zdvihol som ju. Potrebovala si odpočinúť.
„H-Harry,“ povedala, keď som ju ukladal.
Jej hlas bol jemný a milý, keď nekričala. Bol som iba drzý idiot, ktorý rád ubližoval ľudom. Chalani hovorili, že mám problémy s hnevom. Vedel som, že som vydesil Grace. Kedykoľvek som ju zdvihol a pritisol k stene, začala sa triasť a plakať. Nenávidel som sa, ale odpovedal som na jej otázku.
„Áno?“ jemne som odpovedal.
„Prosím, ľahni si so mnou.“
Vedel som, že je unavená kvôli všetkej tej krvi, ktorú som si zobral od nej. Jej oči boli zvädnuté a mali kruhy pod očami. Povzdychol som si, a videl som ju, ako zaviera oči. Jej ústa sa pootvorili, ako ticho zachrápala. Prešiel som jej po ramene a vyšiel som hore po schodoch. Ľahol som si do postele, a zaspával som. Áno, upíry spia. Nie sme ako z Twilightu. Zavrel som oči a zaspal som.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára