streda 29. januára 2014

Kidnapped- 10.Chapter

 

Vyliezla som na mäkkú posteľ. Bola veľká ako pre kráľa. Vankúš vonial sviežo.
Moje tepláky a mikina boli dosť pohodlné na spanie. Jednu ruku som si dala pod vankúš na ktorý som si položila hlavu. Pozrela som sa von oknom a jedine svetlo, ktoré som videla, bolo z mesiaca.
Veľmi sa bojím tmy a nikdy som sa ešte cez môj strach nepreniesla. Vždy som sa snažila, no nikdy som neuspela. Moje dlane boli čím ďalej, tým viac spotené.
„Dokelu“ zamrmlala som. Postavila som sa a išla som dole.
Hoci som nenávidela myšlienku, ako so mnou spi, potrebovala som niekoho. Mohlo mi byť jedno, že cucal moju krv.
Spal na gauči. No nevyzeral veľmi, že by spal.

„Harry?“ povedala som potichu
Zažmurkal a zívol si. „Ano?“
„M-môžeš spať so mnou?“ spýtala som sa
Povzdychol si a súhlasil.
****
Otvorila som dvere do mojej spálne a on začal utekať na posteľ, upírskou rýchlosťou. Padol na posteľ a prikryl sa perinou. 
Jeho vôňa bola neuveriteľná. Počkať. Čo som to povedala? Nie, nepáči sa mi. On je podlý a zlý. Je krvpijúca obluda, ktorá zabíja ľudí pre žitie. To iste ako jeho priatelia.
Harry's POV
To dievča vedľa mňa bolo krásne. Počkať, nie. Nepáči sa mi nikto. Ona je nikto v porovnaní s mojimi ostatnými.... priateľkami. Nezmienil som sa o nej.
Všetko čo som práve chcel, bolo jej pohodlie, ale ja sa jej nepáčim. Iba ako kamarát.
Povzdychol som si a zatvoril oči. Ale necítil som sa unavený, ako som si myslel. Ja som iba krvpijúca obluda, ktorá zabíja ľudí. Mam silu zabíjať ľudí. Mal som silu, ktorá nechcela hrýzť jej krk, ale sať jej suchu krv, ako práve teraz.
Môj hrudník bol pri jej chrbte a počúval som jej mäkké chrápanie. Už spala. Nedával som jej za zlé, že to, že mi dala z nej piť ju unavilo. 
Zrazu sa posunula a položila hlavu na môj hrudník. Povzdychol som si a ovinul paže okolo jej pasu. Rukou som jej prechádzal hore a dole po chrbte. Nemala tušenie, čo robí.
„Dobrú noc, Grace“ boli to posledné slová, ktoré som povedal, pred tým ako som zaspal. 
*****
*Rano*
Grace's POV
Keď som sa zobudila, tak som cítila niečo okolo môjho pásu. Zodvihla som hlavu, z niečoho pevného, načom som ju mala položenú a uvidela som spiaceho Harry, ktorý mal obtočené ruky okolo môjho pásu.
Nepači sa mi! Alebo?
Vymanila som sa z jeho zovretia. On dal len dole ruky z môjho pasu a ďalej spal.
Postavila som sa a zívla. Upravila som si trocha vlasy a zišla som dole, urobiť niečo na raňajky.  Môj žalúdok zaškvrčal, keď som išla do kuchyne.
V tom ma niekto ma chytil za krk a pritlačil na stenu. Z bolesti som zatvorila moje oči. Bola som stále viac a viac pritlačená k stene.
„Ty mrcha!“ zvrieskol na mňa Zayn. 
Cítila som ako mi slzy stekajú po tvári. Čo to práve robím?
„Louis teraz!“ Zayn zakričal. Vedela som, že Louis mi neublíži. To bol Niall, ktorý dokázal riadiť ľudí. 
Louis's POV
Zayn bol zúrivý. 
Práve sme dostali krvavé vaky, ktoré sme potrebovali. Keď sme prišli domov, tak videl Grace a Harryho ako spolu spia. 
Povzdychol som si. Grace sa mi páčila, ale Harry k nej začínal niečo cítiť, myslím si.
Zayn nechce cítiť nič ku Grace, lebo jeden z nás si už k nej vytvoril puto. Potom by prišiel The Mastery a mi by sme boli v prdeli.
Nevidím v tom žiadny problém. Ak sa ti páči, tak sa ti páči. Nemusí byť ohrozená.
„Je mŕtva“ zamrmlal Zayn, keď sme utekali.
„Zayn, to nieje jej vina“ povedal som
„Sklapni Louis! Jediný dôvod prečo ju chceš, je jej krv!“
Povzdychla som si. Chystali sa tam isť a použiť ich moc na mňa. Nechcem jej ublížiť. 
Vstúpili sme do domu a uvideli ju v kuchyni. Zayn pribehol k nej a chytil ju za krk, potom ju prirazil k stene.
„Ty mrcha!“  zvrieskol na ňu Zayn.
Začala plakať. Kôli nej som sa cítil zle. Nezaslúžila si to. 
„Louis, teraz!“ zakričal na mňa Zayn.
Ja som nechcem nič urobiť. Nenávidel som ho. Vždy mal čo chcel, pretože mal Nialla.  Niall bol neuveriteľný.
Niall mi dal obraz toho, že on to nechce urobiť pre mňa. Vyzeral, ako keby nechcel aby Grace bola v nebezpečenstve. Povzdychol som si a pozrel sa na Grace, ktorá sa pozerala na mňa. Jej slzy začali tiecť viac.
„Teraz Louis!“ Rozkázal mi Zayn.
Niall nerobil nič. Čo to sakra? On vždy urobí to čo mu Zayn povie.
Grace's POV
Louis nerobil nič. čo znamená, že Niall ho nekontroloval. Ale stále som potrebovala pomoc.
„Harry!“ Zakričala som. Nechcela som byť mŕtva alebo zranená. Harry bol jediný človek, ktorý mi dokázal prace pomôcť.
Zayn zovrel jeho ruku na mojom krku silnejšie, takže som nemohla veľmi dýchať.
„HAAAARRRRY!“ Plakala som. Prosím príď dole.
Ani nie o sekundu som uvidela Harryho. Jeho tesáky boli vonku a oči mal červené.
A ani nie tak červené. Boli tmavé a niekedy až krvavé.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára