nedeľa 26. januára 2014

Kidnapped- 6. Chapter

O týždeň
Začala som sa zbližovať s chalanmi, okrem Zayna. Nechcela som mať nič spoločné so Zaynom. Louisova sila ma vystrašila, ale aj tak sa smial. Jeho sila bola v tom, že dokázal spôsobiť bolesť. Zachvela som sa, keď som si spomenula, že bol donútený to spraviť aj mne. Niall väčšinou iba jedol, ale bol vtipný. Jeho silou bolo, že dokázal ovládať tvoju myseľ. Dokázal ťa prinútiť urobiť čo chcel on. Liam bol vždy ten typ 'otec'. Musel kontrolovať chalanov, aby nezabíjali náhodných ľudí, a potom od toho aby nezabili mňa keď zo mňa pili . Jeho silou bolo, že dokázal ovládať tvoje pocity. Zayn ma najviac vystrašil. Pil zo mňa najviac, a bol neustále naštvaný. Jeho silou bolo, že dokázal poslať silný šok cez tvoje telo, kedykoľvek chcel. Snažila som sa od neho zostať najďalej ako bolo možné. Harry bol v pohode. Niekedy ma desil, ale začala som mať pocity pre neho. Nikdy nepoužil jeho silu predo mnou, a odmietal mi ju ukázať. Povedal že je to 'nebezpečné'.

Takže, toto som sa naučila za jeden týždeň.
„Nerob to takto!“ zakričala som na Louisa. Práve teraz, sme spolu varili večeru. Áno, upíry môžu jesť normálne jedlo.
„Áno! Dáš tam vajíčka a až POTOM zamiešaš,“ povedal. Strašne som sa smiala.
„NIE! Najskôr pridáš omáčku, vajcia, a POTOM ZAMIEŠAŠ!“ Povedala som medzi smiechom.
„To je jedno, aj tak to bude chutiť rovnako,“ smial sa.
„Nie, nebude!“
„Bude.“
„Nebude!“
„Bude!“
„NEBUDE!“
„BUDE!“
„Nie nebude, bude to chutiť ako hovno, Louis!“ povedala som a stále som sa smiala.
Nasledujúca vec, ktorú viem, je že som bola prehodená cez jeho rameno. Búchala som do jeho chrbta a ďalej sa smiala.
„Daj ma dole!“
Vošiel do obývačky a hodil ma na sedačku, tak aby som ležala na chrbte. Podišiel nadomňa a chytil mi moje zápästia. Ďalšia vec, ktorú viem, bolo že ma šteklil.

 ~~Harry's POV~~
Počul som smiech a nejaké jačanie. Ale nie iba nejaké jačanie, Grece-ino jačanie. Vyletel som z izby a ihneď som išiel do obývačky. Videl som Louisa ako sedí na Grace a rozosmieva ju.
„Priznaj to!“ povedal a pokračoval v šteklení.
Zavrtela sa pod ním, ako sa snažila utiecť.
„N-nie“ Vydýchla pri jeho dotyku, ako sa snažila utiecť.
Začal ju štekliť ešte viac, pokývam to konečne nepriznala.
„D-dobre!...bude..bude to chutiť rovnako“ Povedala ako ju Louis prestal štekliť.
Odkašľal som si a ich hlavy sa otočili. Videl som ako sa červenajú.
„No, to je trápne“ povedal Louis, ako keď sa dostal z Grace dole.
Grace vstala a dívala sa na zem. Bola v rozpakoch.
„Chystám sa odísť“ povedal Louis, keď bežal do kuchyne pomocou upírej rýchlosti.
Grace ďalej pozeral na zem, tak som šiel k nej.
„Ospravedlňujem sa,“ počula som, ako šepká.
Čo? Prečo sa ospravedlňuje? Neišiel som jej ublížiť, alebo urobiť niečo. Bála sa ma?
Oh, jasne. Ja som žiarlil, keď ju Louis šteklil. Počkať, čo? Žiarlil som?
Jej krásne modré oči sa stretli s tými mojími zelenými. Jej krásne hnedé vlasy, boli spustené. Jej perfektné krivky jej sedeli krásne. Prečo som si to všimol?
Dostal som sa k nej bližšie. „Prečo sa ospravedlňuješ?“ zašepkal som.
Prehltla a začala cúvať.
Bála sa. „Grace, ja ti neublížim“ povedal som.
Dostal som sa k nej bližšie a vzal ju do náručia a ona ma okamžite objala. Cítil som, ako moja košeľa začína byť mokrá.
„Neplač“ povedala som.
„Prepáč. Mam len strach od kedy na mňa Zayn kričal a Louis mi ublížil“ povedala.
Čo? Čo urobil?!
Upokojil som sa a pomaly jej trel chrbát.
„Sľubujem, že nedovolím aby ti znova ublížil. Nedovolím aby ti hocikto ublížil.“ Povedal som.
Popotiahla sa a utrela si slzy, ako sa ma pustila.
Dal som jej vlasy z tváre preč a pobozkal ju na čelo.
Uškrnula sa a jeden z jej jamkami ukázal.
To ma donútilo sa usmiať tiež.
„Pôjdeme dnes na večeru, dobre??“ Povedal som potichu
Prikývla a šla do kuchyne za Louisom.

~~Louis's POV~~
Konečne som dokončil večeru. Prečo som tak hlúpy? Určite sa Harrymu páči a ja tu robil len bordel. Veď predsa mam priateľku.
Dokončil som domáce špagety a položil ich na dosku. Uvidel som Grace ako prichádza so slzami rozotrenými po tvári.
Pozrela sa na mňa, prišla ku mne a objala ma. Bol som prekvapený, ale objal som ju.
„Prepáč, Grace. Som kretén“ povedal som a rukov som ju hladil po chrbte.
„Ako povedal Harry, nemyslím si, že mi ublížiš.“
Prikývla.
Uškrnul som sa a rovnako ako ona.
„Len aby si vedel, Lou, že ta omáčka vyzerá byť spálena“ povedala vtipne.
Musel som sa zasmiať a rovnako tak aj ona. Som rád, že všetka ta dráma skončila.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára