nedeľa 26. januára 2014

Kidnapped- 5. Chapter


~~Grace's POV~~
Zobudila som sa so strašnou bolesťou hlavy. Snažila som sa rozpamätať čo sa stalo. Oh, áno, dovolila som Harrymu aby zo mňa pil. Začala som si sadať, ale niečo ma tlačilo dole. Nemohla som to vidieť. Čo do prdele.
„Prečo?“ Zayn zakričal.
Otvorila som oči a videla som Zayna s Niallom, Louisom a Liamom.
Zayn ma držal pripnutú pri stene. „Prečo!“ zopakoval.

„PREČO ČO!“ skríkla som. Hneď som to oľutovala. Mohli by ma zabiť, keby chceli.
„Ako si sa opovážila? Dovoliť Harrymu piť z teba. PREČO?“ kričal.
Prečo musí kričať? Prečo musia všetci kričať? Majú problémy s hnevom. Snažila som sa odpovedať, ale nenašla som žiadne slová.
„Vyzerá to tak, že to musíme spraviť zlou cestou,“ povedal.
Klesla som na zem. Chystala som sa postaviť sa, ale cítila som bolesť ako ide cez moje celé telo. Strašne to pálilo. Neznesiteľný oheň. Začala som vrieskať, aby to prestalo. To, čo sa dialo.
„Prečo si dovolila Harrymu nakŕmiť sa z teba!“ pýtal sa Zayn.
Cítila som ako mi začali slzy tiecť z očí.
„Stop! Prosím! Zastav to!“ žiadala som.
Prehla som sa v chrbte ako som sa triasla. Bolesť zmizla a horenie prestalo. Chytila som dych a začala som plakať. Boli zlý.
„Rob čo chceš, Louis. Sprav to znova!“
Otvorila som oči a videla som Zayna vznášajúceho sa nado mnou. Potriasla som hlavou.
„Povedz to hneď teraz alebo ho prinútim aby to spravil najhoršie ako vie!“ skríkol.
Zalapala som po dychu. „Ja-Ja spravila som to preto, lebo som nechcela aby zabíjal nevinných ľudí!“ Všetci na mňa pozerali ako na blbca.
„Vážne! DÚFAM ŽE VIEŠ, ŽE HARRY ZABIL NAJVIAC ĽUDÍ V TEJTO SKUPINE! SOM PREKVAPENÝ, ŽE NEZABIL AJ TEBA!“ skríkol Zayn.
„Zayn, ukľudni sa.“ Niall povedal zatiaľ, čo ho držal za rameno.
„Louis, Niall, zoberte ho von aby sa ukľudnil,“ povedal Liam.
Prikývli a zobrali ho von. Liam a ja sme na seba vzájomne pozerali.
„Prosím, neubližuj mi,“ žiadala som.
„Grace, neublížim ti. Teraz, poď sem.“
Prišla som k nemu a on ma objal. Prečo je taký milý? Cítila som sa bezpečne v jeho objatí. Cítila som sa, akoby som mu mohla veriť. Cítila som sa pokojná.
„Grace, je mi ľúto, že boli taký zlý.“
Objala som ho späť, a on mi dal pusu na čelo. Divné. Dovolila som aj zvyšným slzám aby mi vyšli z očí. Odstrčil mi vlasy z tváre.
„Dovoľ mu aby vychladol, a ja si s ním pohovorím. Teraz, choď hore za Harrym.“
Prikývla som a utrela som si slzy. Vyšla som na poschodie a videla som izbu. Mali vyryté 'Harry'. Chcela som klopať, ale myslela som si, že by bolo lepšie, keby som proste vošľa dnu. Otvorila som dvere a videla som Harryho ležiaceho v posteli.
„H-Harry?“ povedala som.
Otočil sa z jeho strany a pozrel na mňa.
„Môžem spať s tebou?“
Prikývol ale ja som prešla k posteli. Nemala som žiadne oblečenie na spanie. Vstal a hodil mi jedno z jeho tričiek a tepláky.
„Zoberieme ťa nakupovať.“ povedal.
Vošla som do kúpeľne. Harry ma ani náhodou neuvidí nahú. Rýchlo som sa prezliekla a skočila do postele. Bola som unavená. Zažmúrila som na hodiny a videla som že je 3:00 nad ránom. Harry si ma pritiahol bližšie. Čo do pekla?! Môj chrbát bol na jeho hrudi a Harry mal jeho ramená omotané okolo mňa.
„Dobrú noc,“ zašepkal mi do ucha.
S tým som zaspala.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára