nedeľa 26. januára 2014

Kidnapped- 1. Chapter


Ten muž ma hodil na podlahu a ja som pristála na mojom zadku.
Vstala som a oprášila sa.. Ako sa opovažujú, takto sa ku mne správať, po tom čo som práve videla? Asi ma plánujú uhryznúť ako to urobili s ostatnými dievčatami. Ale kto sakra hryzie ľudí? Ak sú .. upíri..


Prestaň nato myslieť. Sú to mýty.
 „Aké je tvoje meno?“ Spýtal sa ma hrubo blondiak.
Ja im odmietam dať moje meno potom, čo mi urobili.
Videla som ako začínal byť naštvaný. „aké je tvoje meno?“ Zopakoval, jeho otázku a tón jeho hlasu bol hlasitejší.
„To nieje vaša vec!“ Vyštekla som na neho
Prisahám, že som ho počul vrčať. Čo to sakra je?
„Tak budeme hrať to po zlom“ povedal
Jeden z ostatných mužov prehovoril „Niall nie“
Takže názov blondiaka je Niall? To ho vystihuje dokonale.
Muž s kučeravými vlasmi ma chytil za krk a udrel mnou o stenu.
„Povedz nám svoje ​​meno zlatíčko, už sme pýtali dvakrát“ povedal
Cítil som ako jedna slza opustila moje ľavé oko. On ma núti, aby mu povedala svoje meno.
„Moje meno je Grace“ dostala som zo seba. Pustil môj krk a ja som spadla.
 Držala som svoj krk, ako som lapala po dychu.
Chcel som utiecť a vrátiť sa domov. Potreboval som sa dostať preč. Preč od týchto nemravníkov.
Vstala som a rozbehla sa k dverám, ale niekto ma chytil za ruku. Mal modré oči a hnedé vlasy. Bol pekný, ale potrebovala som sa dostať von. Snažila som sa striasť jeho zovretia, ale jeho stisk bol silný.
„Nemyslite si, že bude vždy utekať, my ťa vždy chytíme, vždy“ povedal.
Čo tým myslel vždy?
Ťahal ma preč od dverí a ďalší muž sa postavil k dverám, takže som nemohla utiecť.
„Nechajte ma ísť domov! Sľubujem, že nikomu nepoviem, čo ste urobili tomu dievčaťu na ceste“ povedala som
Kučeravý znova prehovoril „Je mi ľúto, bebe, ale nemôžeš odísť, nikdy. Ty ostaneš s nami. Navždy. Takže by bolo dobré keby si si urobila pohodlie.“
Cítil som ako ďalšie slzy opustili moje oko. Nie, nemôžem tu byť navždy. Musím sa dostať domov a vidieť moju rodinu.
„Takže, keď už si tu, tak sa ti budeme musieť predstaviť“ povedal
Ukázal na jedného z nich. „Toto je Liam“ Ďalej ukázal na toho, ktorý mi prekazil môj útek „On je Louis, nie Lewis“ ďalej ukázal na Nialla. „A ako už vieš, toto je Niall“ potom ukázal na jedného z čiernymi vlasmi. !On je Zayn“ a potom ukázal na seba „a ja som Harry. Zapamätaj si všetky naše mena, môže ti to pomôcť“
„A budeš spať so mnou“ Harry sa uškrnul. Nie, ja nebudem spať s nejakým cudzincom.
„Nie“ povedala som jednoducho
Uškrnul sa rovnako ako ostaný muži.
„Prepáč, ale nemáš inú voľbu“ povedal Niall.
„Prečo nemôžem isť domov? Prečo ma nútite byť tu?“ spýtala som sa
„Videla si, čo sme urobili a nemôžeme ťa nechať isť domov aby si to povedala každému“ Liam povedal.
„Ale Ja to nepoviem nikomu! Aj tak by mi neverili. Čo im poviem? Že som videla mužov, na ceste ako hryzú dievča a zabíjajú ju a – “ Prestala som a uvedomila som si, čo sa tam vlastne stalo.
Oni ju hrýzli a potom zabili. To znamená len jednu vec. Oni sú upíri.
Cítila som ako sa mu rozšírili oči a oni to museli vidieť.
„To je dôvod, prečo ťa nemôžeme nechať odísť. Nakoniec by prišli nato, čo sme“ povedal Niall.
Musím utiecť. Nebudem žiť v done plnom upírov a nakoniec aby ma zabil jeden z nich.
Bežala som a schmatla nôž z kuchyne. Neviem, či mi to pomôže, ale cítila som sa bezpečnejšie.
Otočil som sa a uvidela som Louisa za mnou. Nôž som držala predo mnou ako meč. On sa zasmial a skrížil si ruky na prsiach.
„Na tvojom mieste by som to nerobil“
„Choď odo mňa, ty krv pijúci démon“ Kričala som
Zdalo sa, že sa naštval, prišiel a chytiť nôž, ale ja som ho bodla do brucha.
Videla som otvorené okno, tak som k nemu začala utekať. Keď som bola pri ňom tak som vyliezol von. Hneď ako som bola na zemi, tak som začala behať.
Musel som ísť domov a zavolať políciu.
Bežala som cez les a vôbec som nevedela, kde sa nachádzam. Bola som uprostred lesa. Možno, že som s nimi mala ostať
Nie, mala by som ísť ďalej.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára