pondelok 27. januára 2014

Kidnapped- 8.Chapter


„Zaneprázdnený, pitím ľudí“ zamrmlala som.
Niall vyzeral naštvane, ale tiež rozrušene. Bolo mi to jedno. Zayn potreboval prestať.
„Nechaj Zayna samého. Nič pre teba neurobil!“ Vyštekol na mňa.
Niall bol v poslednej dobe dosť tichý. A teraz na mňa vrieska.
„Prečo sú ľudia tak zlý?“ Pomyslela som si.

****
Pozrela som a uvidela som ako Harry zatvoril oči a hrbil sa nad dresom.
Išla som k nemu, ale veľmi opatrne, pretože Harry je veľmi nepredvídateľný.
„Harry?“ opýtala som sa nežne.
„Choď preč!“ Požiadal ma a ja som sebou trhla.
Nemal dôvod na mňa kričať. Aký mal problém? Veď pred hodinou bol v pohode.
Dve veci viedli moju myseľ. Buď je priveľmi nasýtený, alebo je smädný.
Zalapala som po dychu, keď som ho videla ako sa otočil. Jeho oči boli červené a jeho tesáky vyšli von.
Áno, mala som pravdu. Je smädný.
„Grace, musíš odísť. Môžem s tebou skoncovať alebo ti ublížiť“ povedal,
Ako to myslel, že so mnou môže skoncovať alebo mi ublížiť? Veď zo mňa pil už skôr.
„Harry“ povedala som jednoducho.
Potreboval sa upokojiť. Nechcem aby išiel a zabil ľudí. Tak som ostala stať, tam kde som bola.
„Prosím, pi zo mňa“
Pozrel sa na mňa and a olízal si pery, potom si prešiel jazykom po jeho tesákoch.
„Vezmem si veľa“ povedal.
Potriasla som mojou rukou a on si povzdychol.
„Grace, prestaň byť tvrdohlavá“
Ja som tvrdohlavá? To on je! Odmieta zo mňa piť. Veď zo mňa pil už skôr.
„Harry, pi zo mňa“ povedala som.
Povzdychol si a ocitli sme sa tvarov v tvár. Zobral moju ruku a jemne ma zatlačil na stenu a moje nohy trocha viseli.
Nevaroval ma a rovno zaťal jeho tesáky do môjho krku.
Sykla som a potom som začala stonať. 
Tento pocit, bol lepší ako nič.
Pokračoval v satí a ja som začínala mať závraty. Pravdepodobne kvôli stratenej krvi.
Začínala som sa strácať a bola som unavená. Bola mi zima.
Pil zo mňa veľakrát, ale tentokrát pil oveľa viac.
Dala som si nohy okolo jeho pása a hlavu si položila na jeho rameno.
Cítila som ako kvapky krvi stekajú po mojom krku, ale páčilo sa mi to.
„Harry, prosím prestaň.Zobral si si už veľa“ Prosila som v jeho očiach.
„Dokelu!“ Počula som ho zamrmlať.
Odstránil jeho pery od môjho krku a skryl tesáky.
Bola som strašne unavená.
Odmotala som nohy z jeho pasu a on mi dovolil vstať.
Videla som ako sa uhryzol do zápästia a krv začala prúdiť von. 
Jeho zápästie dal pred moje ústa. „Vypi to“ povedal mi. 
Čo to sakra je? Nebudem piť jeho krv, to je hnus. 
Než som stihla niečo povedať, tak som cítila teplu kvapalinu v mojich ústach. Bol hrubý, verte mi. Ale cítila som sa silnejšia. Necítila som sa slabá a nemala som už závraty.
Čo to sakra je?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára