štvrtok 17. apríla 2014

I'm in love with a killer - {Chapter 6} Loads of love & dark eyes


I've got a pocket, got a pocket full of sunshine
I've got a love and I know that it's all mine, oh ohoh
Do what you wanz, but you're never gonna break me
Sticks and stones are never gonna shake me, oh ohoh
TAKE ME AWAAAAAAAAAAAY
Sprostý budík!! Dokelu s nim! Sprostý Pondelok. Oh môj bože je pondelok. Zobrala som môj telefón a mohla som vidieť, že som mala správu od Liama.
Od: Liam
Som rad, že si v poriadku bebe, vidíme sa zajtra.
-Li :) x

Niesom v poriadku. Sotva som spala celu noc. Cítim sa chorá, zvracala som každú chvíľu a teraz je jedine čo chcem, ostať doma. Ale nechcem tu byť sama, koli nemu. Nemôžem sa spýtať mamy a spýtať sa, či by neprišla, lebo jej osemnásť ročná dcéra je trocha unavená. Vydala som zo seba hlboký vzdych a vydala sa k mojej skrini. Počula som ako dážď naráža do okna. To anglické počasie nás miluje, však?

Počkať, ak ma Harry chce pretože si myslí, že som pekný, môžem si obliecť, niečo čo ma viac zahalí. Vybrala som si si čierny sveter and svetlo modré roztrhané džínsy. Môže to fungovať! Upravila som si oblečenie a zamierila do kúpeľne. Vyzliekla som si moje pyžamo a obliekla veci. Otočila som sa k zrkadlu a povzdychla som nad mojím výzorom. Bolo vidieť, že som unavená a mala som čierne kruhy pod očami. Eww, Nebolo to práve to, čo som dnes potrebovala. Bolo vidieť, že som sa nevyspala. Dala som si trocha korektoru aby som zakryla tie kruhy a aplikovala som maskaru a tiež rúž. Bleeeeh, stále som vyzerala choro. Učesala som si vlasy a stlačila ich do copu. Zobrala som moju tašku z mojej izby a zišla som dole. Mama tu už nebola, tak som zobrala moje kľúče od domu a môj telefón a dala som si ich do vrecka.

Chýbalo mi, že som tu nemala otca. Vždy ma vozil do školy, takže sme jedli raňajky každý deň spolu. Každé ráno ma postrapatil a kôli tomu som naňho kričala. Vždy sa na mne zasmial a dal mi raňajky.

V mojich očiach sa objavili slzy a začali tiecť po mojej tvári.  Kľučka na dverách sa pohla a môj telefón zavibroval.

Od: Liam
Utekám trocha neskôr bebe! Buď tu o 10
-Li :)x

Kto by tu mohol byť o takomto čase? Pomaly som prešla k dverám a pred tým ako som ich otvorila moje srdce bilo, tak že som ho cítila až niekde v krku. Bola som vystrašená ale to zmizlo, keď som otvorila dvere a uvidela som Louisov priateľsky úsmev, pred tým ako ma zobral do svojho objatia. Bola som trocha zaskočená ale potom som dala moje ruky okolo neho a objala som ho. Pre moje prekvapenie, on nepovedal nič. On ma len obýval, nič viac.

Stáli sme tu niekoľko minút. Pri objatí som mala výhľad do zrkadla, kde som sa pozrela a na moje prekvapenie som vôbec nevyzerala, že by som plakala. Slzy mi už nebolo vidieť a trocha červenú  pokožku mi zakryla maskara. Jedine, moje oči boli trocha červene.

„Čo tu robíš, Lou?“  spýtala som sa.

„Cítil som sa zle, že som ťa nechal isť samu neskoro v noci, tak som ťa prišiel zobrať do školy.“ Povedal.

„Stretla som Liama a odprevadil ma.“

Louis kráčal vedľa mňa. Zastavil a pozrel sa mi do očí. „Čo je zle bebe?“ spýtal sa ma ustarostene.

„Nejaký chalan sem prišiel minulú noc. Povedal..“ Snažila som si spomenúť na jeho slova.

„Čo povedal? A ako vyzeral?“ Spýtal sa Louis.

„Povedal, že je príliš neskoro. Že Harry ma chce dostať, pretože on vždy dostane, to čo chce. Takže sa tomu nemôžem vyhnúť.“ Povedala som trocha tižšie. „Mal čierne vlasy, tmavo hnedé oči, perfektnú tvár, kožennú bundu, fajčil a mal jemný hlas."

"Zayn." Louis sa stratil vo svojich myšlienkach. Nebudem ho rušiť; mám vlastné veci o ktorých potrebujem popremýšľať. Zrazu, obaja sme boli vyrušený zaklopaním na dvere. Louis sa otočil, aby otvoril dvere, a jeho ústa sa skrivili  do úsmevu.

"Dobré ráno, chlape!"

Chystala som sa si sadnúť na svoje miesto keď som niečo zbadala. Čierny Range Rover. Na sekundu som zamrzla predtým ako som rýchlo naskočila do auta. Chalani nastúpili o sekundu neskôr, a Liam prakticky vrieskal na Louisa, že ma nechal odísť minulú noc.

"Choď," zašepkala som. Obaja sa otočili na mňa.

"Čo?" Liam sa na mňa milo usmial.

"Choď," zopakovala som, kývajúc na Harryho auto. Obaja chalani stratili úsmevy, keď Liam rýchlo naštartoval motor a odišiel. Toto bude nervy drástajúci deň, už teraz to viem.

 Prvá hodina sa skončila, čo znamenalo že už iba päť hodín a budem môcť odísť zo školy. Bože, ja neznášam pondelky. Kráčala som dole halou spolu s Niall, mojím  vedným partnerom. Hneď sme narazili na malý gang, ktorý sa skladal z mojich priateľov. Nemohla som si pomôcť, ale zatlačila som môj smiech. Milujem ako sa snažia ma udržať v bezpečí, aj keď ma poznajú len týždeň.

"P-porozpráv-vame s-sa neskô-ôr B-Bella.." zakoktal Niall. Pozrel sa na Emily so zasneným pohľadom v jeho očiach pred tým ako otočil jeho hlavu na mňa.

"Ahoj, čo taký spech kamarát? Každý priateľ Belly, je náš priateľ!" povedala Perrie.

Nemohla som si pomôcť, ale všimla som si ako sa pozerá na Emily. Pohľadom som prešla z jeho tváre na jej a späť na jeho. Vyzeralo to ako, keby nevedela, že je tu, iba stala a rozprávala sa o niečom s Danielle. "Ahoj Ems, stretla si sa už s Niallom?" úsmev na mojich perách vzrástol ako som videla Nialla, ako zmenil svoje postavenie, lebo bol rozpačitý. Emily sa otočil na neho a ako sa ich oči stretli, niečo sa stalo s nimi oboma, ak môžem povedať. Môj otec mi vždy hovoril, že mam dar vidieť keď sa ľudia zaľúbia na prvý pohľad. Môj strýko sa oženil so ženou a práve ja som mu povedala aby sa jej to spýtal. To iste sa stalo mojej staršej sesternici. To iste som povedala jednej z maminých kamarátok a teraz je zasnúbená. Jedna z mojich starých kamarátok z Londýna, ma troj-ročné výročie s jej priateľom, s ktorým som ju dala dokopy. A určite je tu aj niečo medzi Niallom a Emily.

"Skvele! Nial, stretnete sa u Pablos o siedmej hodine. Skvele, nie?"  zachichotala som sa, ako sa obydvaja na seba pozerali.

"Ja s-si nemyslím, že Em-Emily bude ch-chcieť isť..." povedal Niall.

Emily otočila jej hlavu jeho smerom. "Nemyslím si." Zamrmlala. Obidvaja zdieľali svoje zasnívane pohľady a ja som sa nad tým usmiala. Ah, som taká ako doktorka lásky.

"Bella!" Otočila som sa a uvidela Jake, milého chlapca o rok staršieho od nás, kráčal ku mne. "Ahoj bebe." zaškeril sa, keď sa k nám dostal.

"Ahoj Jake." slušne som sa na neho usmiala. Každé dievča na škole, ktoré je slobodné, chce s ním isť na rande. On je krásny, atletik, zábavný, milý a dobrosrdečný. Ale je tu niečo na ňom, čo sa mi nepáči. Neviem čo to je, ale myslím si, že je to len tým, že nieje môj typ.

"Čo robíš dnes?" opýtal sa. "Pretože, ak niesi zaneprázdnená, ak by si chcela, mohla by si isť so mnou do kina?" Je tu nový hororový film a myslím si, že si jediné dievča, ktoré som stretol a ma rado hororové filmy."

Z hlboka sa nadýchol. "A naozaj sa mi páčiš."

Cítila som ako som sa začínala červenať. "Iste, kedy to je?"

"Vyzdvihnem ťa o päť tridsať. Je to v poriadku?" usmial sa na mňa.

"Dobre." tiež som sa na neho usmiala. Zohol sa dole a pobozkal ma na tvár, pred tým ako odišiel preč.

Prešli ďalšie dve hodiny, čo znamenalo že už iba tri hodiny a budem môcť odísť. Dnes som nevidela Zayn a ani Harryho, takže teraz som aktuálne ticho relaxovala a cítila som sa viac sebavedomejšie. Dievčaťa a ja sme práce sedeli na stole v jedálni, čakali sme na chlapcov, ktorý mali prísť s načim jedlom. A tým že chlapci, myslím Louisa, Liama a Nialla. Dnes sa mi potvrdilo, že je niečo medzi Danialla a Liamom tiež.

"Perrie, čo je s Dani a Li?" zašepkala som jej to ucha.

"Boli na rande, ale potom Liam povedal, že musel odísť preč s jeho rodičmi. Ukazala som, že im to veľmi neklape a ich vzťah bol celkom trápny. Snažili sa byť vždy blízko seba a potom sa rozišli, ale nejako ju priviedol späť k sebe. Aj keď to nieje.. vieš, že sú zase spolu."

Uškrnula som sa na ňu. "Nejdeme to zmeniť?" Perrie sa na mňa zasmiala.

Chlapci prišli s jedlom. "Liam!" zakričala som naňho.

"Ano, babe?" "Pripravený na odvahu?" uškrnula som sa naňho. "Tak hovor."

Žmurkla som na Danielle, čím sa na jej tvári objavil divný výraz. "Dávam tu, aby si pobozkal Danielle."  Perrie dostala záchvat smiechu a ja som sa tiež trocha zasmiala z Liamovho výrazu. "Tak, choď nato!" podporila som ho.

Pozrel sa na ňu trocha nervózne. "Môžem? Lebo som si istý, že ak to neurobím, tak mi vymyslia nejaký hrozný trest." povedal.

Ona iba prikývla. Liam si sadol vedľa nej. Zatvoril oči a ona opakovala každý jeho pohyb. Čoskoro boli ich pery spojene a neviem či to cítim len ja, ale je tu vlna elektriny, ktorý prúdi okolo nás. Neprerušili ich bozk, až kým im nedošiel dych.

Stála som pri mojej skrinke a dávala tam knihy. Ďalej je hodina výtvarnej, čo znamená že som naozaj nedočkavá. Je možné, že budeme kresliť, niečo čo sa stalo v našom živote. Neviem, čo budem kresliť, ale moja predstavivosť je šialená, tak si myslím, že na niečo prídem.
"Ahoj Bella." Otočila som sa za hlasom. Bol to Jake, ale bol pokrytý modrinami a zamknutou krvou. Svoj pohľad držal na že a akokoľvek som sa snažila aby sa na mňa pozrel bolo to márne.

"Čo.." Moju ruku som dala na jeho tvár, ale on ju dal hneď preč.

"Počúvaj, iba som ti prišiel povedať, že dnes s tebou nemôžem isť von, a budem ti vďačný ak sa odomňa budeš držať ďalej, pre teraz."  potom sa otočil a odkráčal preč. Videla som jedno dievča z mojej triedy ako napäto na mňa pozeralo, tak som jej išla oproti, či by náhodou niečo nevedela. Ako keby som na ňu išla zaútočiť, rýchle zobrala svoju tašku a utiekla preš. Otočila som sa na mojich kamarátov ktorý sa tu objavili, a dala im spýtavý pohľad. Vžetci vyzerali napäto. Nielen oni sa na mňa pozerali, ale cítila som akoby sa na mňa pozeral ešte niekto. Otočila som sa a uvidela ho. Bol tu. On tu bol. Chladné, temné a žiadostivé oči. Silné, vysoké a zastrašujúce telo. Čokoládovo hnedé kučery a triumfový úškrn na jeho tvári. Harry.

Otočila som sa k mojim priateľom zase; chlapci odišli preč kým som bola zaujatá Harrym. Ale Eleanor tam zase stála.

"Máš problém, Bella." zašepkala.

Takže blogger trocha štrajkoval a vymazal nam nejaké časti, tak musíme ich pridať znova. Su to teda časti 6,7,8,9,10 tak ich v priebehu dneškajška pridam:)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára