pondelok 3. marca 2014

Kidnapped- 25.Chapter

POSLEDNÁ KAPITOLA 

Bozkávala som Harryho dlho, a nestarala som sa o ostatných ľudí v miestnosti. Kým bol Harry v pohode, bola som v pohode. 

Počula som niekoho odkašlať a to mňa a Harrymu donútilo prestať. Zasmial sa predtým ako sme sa postavili. Chytila som jeho ruku, a iba sme pokračovali v pozeraní na seba. Jeho zelené oči boli najperfektnejšia vec na tejto planéte. Želám si, aby moje oči vyzerali ako jeho. 

Harry pozrel na Gemmu. Vyzerala trochu ako Harry. Boli brat a sestra? Neviem, ale bola krásna. 
Pustil moju ruku a prešiel k nej. Cassidy držala Niallovu ruku a Liam a Louis sa snažili upratať mŕtve telá.

Znova som sa sústredila na Harryho a Gemmu. 

"Ďakujem, Gemma," povedal Harry predtým ako ju vtiahol do objatia. 

Zasmiala sa, "Za čo?" 

"Že si prišla a zachránila ma. A taktiež, že si ma donútila použiť moju silu, pretože, keby ju nepoužijem, Grace by bola mŕtva a nebola by schopná mi povedať, že ma miluje," povedal, keď sa stretol s mojími očami. 

Prisahám, že som sa červenala. Bože, donútil ma, aby som sa červenala. Nikdy som si nemyslela, že sa to stane. Myslela som si, že to nikdy nespraví. Myslela som si, na začiatku, že mi ublíži, ale nie, on ma donúti aby som sa červenala. 

Natiahol ruku aby som ju chytila, a ja som ju chytila. Moje teplé ruky stretli jeho studené. Nikdy si na to nezvyknem. 

"Grace, toto je moja sestra, Gemma," povedal Harry keď ma predstavoval. 

Venovala som jej malé zamávanie. Ale boli brat a sestra? Huh, to som nevedela. 

Zayn prešiel k nám. Stále som bola vystrašená. Čo ak to bol iný fake Zayn, nikdy neviete. Trochu som sa začala triasť. Ale Harry trel moje rameno snažiac sa ma ukľudniť. 

Zayn sa zasmial, "Je to v pohode. Sľubujem, že ti neublížim," podržal predo mnou svoju ruku. 

Mala by som mu veriť a vojsť do jeho objatia? Nevedela som, či by Zayn mohol klamať alebo nie. Raz bol v Melaniinej skupine, ako mi bolo povedané. Ale nikdy neviete. Zayn ktorého som stretla ma nazval štetkou a dokonca sa ma snažil zabiť. 

Len som pozerala na jeho ruku. Váhala som s tým aby som ju zobrala. Myslím,čo keď ju zoberiem a on ma zabije? Potom by som už viac nebola s Harrym, a samozrejme to nechcem. 

Pomaly som vystrela ruku a on ju pomaly zobral. Pomaly som bola uvoľnená z Harryho zovretia. Znervóznilo ma to. Stále som mohla byť od neho odtrhnutá na navždy. 

Nebola som. Bola som vtiahnutá do objatia. Objatie, ktoré som si myslela, že nikdy nedostanem od tohto muža. Myslela som si, že tento muž ma nenávidel a chcel ma zabiť.

Milo potrel môj chrbát, keď sme sa objali. Huh, hádam, že bol milý, po tom všetkom. Pred 2 mesiacmi, by som tomu neverila. Verila by som iba tomu, že chcel moju krv a moju smrť. Ale nie, on bol milý. 

Odtisli sme sa od seba a on sa usmial, "Vidíš? Nie som taký diabol ako klon." 

Usmiala som sa na jeho slovách. Dokázal byť aj vtipný. Ďalšia vec, čo som si myslela že sa nestane. 

Pozerala som na Harryho a usmiala sa. Neverím, že to hovorím, ale milujem ho. Viem, že ho nevídam tak dlho, ale rátam aj čas pred 2 mesiacmi, keď som vošla do tohto domu, už som ho milovala. Len som to nevedela. 

Poprepletali sme naše prsty a on ma pobozkal na čelo. Niekto mi poklopal na rameno a donútil ma otočiť. Tam som uvidela Cassidy a Nialla, ktorí sa jasne usmievali. Venovala som im zmätený pohľad, pokiaľ Cassidy neprehovorila. 

"Grace, keby nebolo teba, nebola by som práve teraz s Niallom," povedala. Už už som prehovorila, ale Nialla ma predbehol. 

"Jo, Cassidy povedala že si jej dala nejakú krv takže prežila, a že si ju dostala z tej izby. Pravdepodobne by tu nebola, keby tu nebolo teba. Takže ti ďakujem," povedal. 

Usmiala som sa, "nemáte za čo." 

"Takže, ty a Harry, ste pár?" Cassidy sa spýtala. 

Zasmiala som sa, "niečo také." 

Raz a znova som stretla jeho oči. Nikdy sa nedostanem cez fakt, ako pekné sú, ale majú nádych červenej.  Hádam, že bol smädný. Uderilo ma vedomie, že nikdy nezostarne. Zostane navždy mladý, a ja budem stará a nepríjemná. Už som bola staršia ako on, vlastne. 

Všimol si to. "Čo je zle, Grace?" 

Povzdychla som si, " Ja len, že ty nikdy nezostarneš  a ja áno."

Spojil obočie, a pozorne počúval. Nechcem vyrásť a vidieť ho nestarnúť. 

Vyzeralo to, že Cassidy dochádza čo hovorím, tak prehovorila. 

"Harry, myslím, že ťa žiada aby si ju premenil." 

Ako do pekla, že ma tak ľahko prečíta? Nikdy som si nemyslela, že budem ľahko čítatelná. Myslela som si, že som  tajuplnejšia, pravdepodobne nie. 

Harry pozrel na mňa, "Je to pravda?" 

Nebola som si sama istá. Chcela som s ním byť dlho ako som mohla. Ale viem, že stať sa upírom bolí. Liam mi to povedal. 

Prikývla som, ale Harry sa nenaštval, ako som si myslela. 

"Grace, uvedomuješ si, že to bolí? Nechcem aby si si tým prešla." 

Áno, uvedomujem si to. 

"Jo, ale som ochotná to spraviť, pre teba," povedala som. 

"Vzdala by si sa perfektného v pohode ľudského života, len aby si sa stala monštrom, ako ja? Aby si bola s osobou, ktorá ti spôsobila toľko bolesti?" povedal. 

Myslela som na to. Chystala som sa vzdať môjho života pre neho. 

"Áno." 

Wow, nikdy som si nemyslela, že poviem tieto slová. Nemôžem tomu uveriť. 

Harry prehltol, "Si si istá?" 

Prikývla som. 

Pozrela som na všetkých, ktorý na nás teraz pozerali. 

Niall sa zasmial, "Vyzerá to tak, že budeme mať nového člena." 

Usmiala som sa na tom. Budem jedna z nich a nemôžem tomu uveriť. Ani na sekundu. Keď som sem prvý krát prišla, jediné čo som chcela bolo utiecť, a teraz, chcem byť jedna z nich. Prepichla som Louisa a nazvala Harryho monštrom, ale práve som sa chystala stať sa jedným z nich. 

Louis prišiel a objal ma, "Vidíme sa skoro, babe. Keď sa vrátiš, možno budeš srab, len si pamätaj, že ja som ten vtipný." 

Zasmiala som sa, "Okay." 

Liam bol ďalší, "Len buď opatrná. Budeš vo veľkej bolesti. Ako povedal Louis, budeš mať veľký smäd, ale my ti pomôžeme." 

Prikývla som. 

Potom Niall. 

"Aj keď si ma na začiatku nemala rada, ja som teba mal vždy rád, a teraz sa staneš jednou z nás. Veľa šťastia." 

Potom Zayn.

"Hej, možno si videla moju fake verziu, ale nemôžem sa dočkať kým ťa uvidím. Budeš nádherná upírka." 

Usmiala som sa. 

Harry držal moju ruku a kráčali sme smerom k spálne. Rozhodli sme sa, že toto je miesto kde sa premením. 

Harry ma položil a načiahol sa po šatke. Chcel mi zviazať ruky, takže nebudem s ním zápasiť. Pretože, keby som zápasila, iba by to viac bolelo. Som rada, že sa o mňa staral. 

Keď som bola zviazaná, trochu som si oddýchla.

"Si si istá, Grace? Vždy by si mohla žiť normálny život," snažil sa aby som zmenila názor. Ale nie, žiadne menenie. Chcela som byť s ním, navždy. 

Prikývla som. 

Len pred 2 mesiacmi, som chcela byť mŕtva. Chcela som byť tak ďaleko od Harryho ako to bolo možné. Nechcela som mať nič spoločné s ním, alebo chalanmi. Bola som unesená do domu, v ktorom som si myslela že zomriem. Som rada, že som prežila, pretože som stretla Harryho, ktorý mi najskôr spôsobil bolesť, ale teraz sa ma chystá zmeniť. Som rada, že som vošla do aleju tú noc, pretože, keby nie, nebola by som teraz práve tu. Som strašne rada, kde som. 

"Pripravená?" spýtal sa Harry keď som cítila jeho dych na krku. 

Prikývla som, neschopná nájsť slová. 

"Milujem ťa, Grace," povedal, keď ma pobozkal na pery. 

"Tiež ťa milujem." 

S tým ma pohrýzol do krku. Bola som pripravená to spraviť. Bola som pripravená začať nový život s ním. 

Navždy


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára