sobota 1. marca 2014

Kidnapped- 24.Chapter


Grace-in pohľad

Neviem čo do pekla je tá vec, ale nie je to Harry. Jeho diabolská verzia má vlasy ako uhoľ, a jeho oblečenie je tmavé. Ale ten ktorý je na zemi, je normálny Harry, ale vyzerá mŕtvy. Oh bože, prosím, nebuď mŕtvy. 

Práve som sa schovávala pred diabolským Harrym, ktorý prechádzal okolo. Viem, že keď sa k tej veci priblížim, tak mi ublíži. 
Tá vec práve zabila Melanie, ale nezmizlo to. Zostalo to a stálo to, diabolsky sa smejúc. Okay, ako to do pekla donútim zmiznúť? Nemôžem ostať tu zamrznutá.

"Gemma, teraz môžeš prestať," povedal Zayn.

Zayn, tak po prvé, ako to že je živý? Bola som s Harrym keď ho zabil. Teraz vošiel do tohto domu, a bol na mojej strane. Takisto doniesol dievča, Gemmu, o ktorej som nikdy predtým nepočula. Ale tiež bola na našej strane. Takže sa nesťažujem.

Ale čo spravila Gemma, že Zayna donútila to spraviť? Spravila to aj Harrymu? No, ak áno, radšej by ho mala zmeniť naspäť.

"Prestala som, neviem prečo je stále taký," vysvetlila Gemma.

Super, prestala s robením čohokoľvek čo do pekla robila, a on je stále taký. Teraz zomriem.

"Harry, je to v pohode. Potrebuješ sa zobudiť," počula som Nialla hovoriť diabolskému Harrymu. Potreboval sa zobudiť? Tak ten diabolský Harry zmizne? V poriadku.

Postavila som sa z môjho kúta a videla diabolského Harryho. Vyzeral nasrane a strašidelne. Myslela som si, že normálny Harry bol diabol, ale nie, táto vec je oveľa horšia.

Liam začal kráčať k normálnemu Harrymu (ktorý bol stále mimo), ale diabolský Harry ho zastavil.

"Nedotýkaj sa ma," jeho diabolský hlas povedal.

Ako do pekla zobudíme normálneho Harryho, keď ho diabolský Harry blokuje?

Rýchlo som sa začala plaziť k normálnemu Harrymu. Jeho oči boli zavreté, a jeho ústa pootvorené. Aké chutné. Našťastie, diabolský Harry ma nevidel. Dobre, nerada by som zomrela.

Prichystala som si ruku aby som dala facku, ale keď som ju zdvihla, trhlo so mnou dozadu, silno. Mala som to očakávať. To sa zvyčajne stáva, keď ste v miestnosti plnej upírov, môžu ťa odstrčiť.

"Takže, čo to tu máme?" Diabolský Harry prehovoril. Jeho hlas znel veľmi rozdielne, a bolo to strašidelné. Zvyčajne je jeho hlas chraplavý, ale teraz nie, tento hlas bol kompletne tmavý a diabolský. Nenávidela som ho.

Bol rovno oproti mojej tvári. Nemal žiadne zorničky keď jeho oči žiarili.

Snažila som sa dostať z jeho zovretia, ale bez výsledku. Mala by som sa naučiť, že títo chalani sú 10x silnejší než ja.

"Nechaj ju ísť, Harry,"zavrčal Louis. Okay, nikdy som ich predtým nepočula vrčať. Vlastne, možno. Ale nikdy nie tak blízko. Bolo to strašidelné.

Ale nepustil ma, ale stenšil zovretie. Kokot.

Neuvedomoval si, že som to bola ja? Dievča ktoré pobozkal ani nie pred hodinou? Očividne nie. Pre toto som mala zostať skrytá, a nechať to na chalanov. Ale samozrejme, musím byť zvedavá a starať sa o vecí ľudí. Charakteristická črta, ktorú na sebe nenávidím.

"Pozri, Harry. Nie si sám sebou, teraz," skúsila som vysvetliť.

Zasmial sa, "Počúvaj, si patetická. Prestaň sa snažiť hádať so mnou. Prehráš."

A znova, ztenšil zovretie. Prisahám, moje zápästie sa zlomí. Ignorovala som jeho varovanie, a ďalej som sa snažila s ním hádať. Niekde som vedela, že milý Harry je niekde v ňom.

"Pozri koho držíš, Harry. To som ja, Grace."

Úplne ma ignoroval a stále na mňa diabolsky pozeral. Jop, umriem.


"Práve som ťa dole pobozkala."

Stále nič. Počula som ho zavrčať, ale nič. Chalani na mňa pozerali ako keby som bola šialená. Rozhodla som sa, že je čas na pravé vysvetlenie.

"Prišla som do tohto domu, keď som ťa videla vraždiť v aleji. Uniesol si ma a vystrašil si ma, vážne veľmi. Zistila som, že vy ste upíri, a povedali mi, že nikdy nebudem môcť odísť. Bodla som Louisa a skúsila som utiecť, ale ty si prišiel a naháňal si ma. Chytil si ma a priniesol ma sem späť, skoro si ma zabil. Potom som ti dovolila piť zo mňa. Potom po chvíle, som si myslela že si milý chlapec, takže som sa ťa opýtala na tvoju minulosť, a ty si na mňa nakričal. Potom Zayn utiekol, ten kto si si myslel, že bol Zayn. Potom si sa vážne naštval a zamkol si ma v spálni, s Niallom. O čom som si myslela, že to bol zlý moment. Potom sa ma Niall snažil zabiť, ale potom ste vy chalani prišli a zachránili ma na čas. Potom sme sa dostali do hádky, a nazvala som ťa monštrom. Zišla som dole, ospravedlnili sme sa, po tom čo som našla Cassidy. Potom si zabil Zaynovho klona. A pobozkal si ma. A tak sme skončili tu. Gemma posilnila tvoje schopnosti. A práve teraz, veľmi trpím, pretože ťa milujem. "

Posledné dve slová vyšli z mojich úst skôr ako som ich stihla zastaviť. Vážne som to práve povedala? Vážne ho milujem?

Pustil moje zápästia, a mal prázdny pohľad. Ani som si neuvedomila, že plačem, pretože slza stiekla po mojom líci. Nemyslím si, že niekedy som niečo také povedala.

Diabolský Harry začal miznúť a spadla som na zem. Diabolský Harry sa presúval k normálnemu Harrymu. Fungovalo to? Vracal sa do normálu?

Rýchlo som prebehla k jeho bezduchému telu. A každý ma nasledoval.

Čierny dym zmizol, a ostal iba Harry. Ktorý bol stále mimo. Prečo to nefunguje?

"Harry?" zašepkala som.

Jeho oči sa otvorili. A stretla som ich zelené oči. Normálne zelené oči, ktoré som toľko milovala. Nebola tam žiadna červená. Len zelená. A bola som rada.

Okamžite omotal jeho ramená okolo mňa v tesnom objatí a ja som okolo jeho trupu. Bože, bol to taký dobrý pocit byť v jeho ramenách.  Boli také známe.

"Myslela si to vážne?" spýtal sa.

"Áno, Harry. Vážne ťa milujem," povedala som.

Vtedy priložil jeho pery na moje.





TAMTATADÁ! A už iba posledná kapitola...ale nebojte! potom budeme pokračovať aj s prekladom Free (pokračovanie) xx 

3 komentáre:

  1. Ó nemám ráda slaďárny :D Ale tady jsem to nějak překousla :D Skvělý!
    Btw. nechci vám do toho kecat, ale pokuste se neopakovat slova, jako tady potom a pak, líp se to čte. Je to taková drobnost, které si ani nemusíte všímat :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ono po pravde, ja sa snažím, ale keď prekladám nejakú kapitolu po častiach viacero dní, ani si to neuvedomujem, a keď potom sa mi to nechce čítať znova tak to tak aj ostane :D ja sa pokúsim polepšiť a nebyť taká lenivá a čítať po sebe a opraviť tam nejaké slová, čo sú tam viackrát... :D

      Odstrániť
  2. Dokonalý príbeh! Skvelý preklad! Ďakujem ♥

    OdpovedaťOdstrániť