piatok 7. marca 2014

Free- 1.Chapter



Bolesť, pálenie, mučenie. Toto všetko prebehlo mojím telom, ako mi hovorili. Harry ma varoval, že to bude bolieť, ale keď to znamená, že budem s ním, tak nech. Nechcem vyrásť a nevidieť ho starnúť.

Fyzicky som mohla cítiť každú kvapku krvi ktorá sa vyparovala z môjho tela. Mohla som cítiť pálenie, jed ktorý ma zabíja, a mení na nesmrteľnú. Mohla som cítiť ako sa mi krv zastavila, a moje srdce zrýchlilo, snažiac sa udržať moje telo nažive, ale čoskoro, budem nesmrteľná.  Moje srdce už nebude biť.

Nič som nemohla vidieť, odkedy som zatvorila oči. Pamätám si ako Harry pokúsal môj krk a začalo to miesto páliť, čo znamená že uvoľnil jeho jed. Zatvorila som oči, aby som nevidela jeho tvár. Viem, že keby videl moje oči, oľutoval by to, čo mi robí, a to nechcem. Chcem byť jeho. Navždy.

Pravdepodobne si myslíte, že som bola šialená po tom čo sa stalo pred pár mesiacmi. Unesená 5 chalanmi? A zamilovala sa do jedného z nich? Šialená, že? Yeah, ja viem. Ale stálo to za to. Tu som, ležím na jeho posteli, meniac sa, fyzicky aj emocionálne.

Ostatní chalani boli asi zvedaví prečo nekričím. Nechcela som kričať, lebo keby kričím, Harry by to ľutoval. Takže som zostala po tichu, neopovažujúc sa vydať čo i len zvuk.

Liam raz povedal, že môj výzor bude iný, ale nie ako v Twilighte. Nezobudím sa super čudne bledá. Len nepatrne. Farba pokožky ktorú teraz mám, bude jasnejšia, takže sa ľudia nebudú toľko vypytovať. A nebudem sa trblietať na slnku. Vďaka Bohu za to.

Pálenie v mojej hrudi sa stupňovalo. Myslela som si, že na začiatku to bolo zlé, ale teraz, je to strašné. Pálilo to oveľa viac, a tepová frekvencia sa stupňovala. Snažiac sa ma udržať nažive, ale veľmi skoro budem mŕtva. Skončím takáto navždy.

Mohla som počuť ako je Harryho dych ťažší a ťažší každou sekundou. Viem, že mohol cítiť ako moja tepová frekvencia sa zvyšuje, a som si pekne istá, že chalani dole to mohli počuť tiež.

Pamätám si, ako mi Louis hovoril, že upíri počujú stokrát lepšie ako ľudia. Povedal, že je všetko počuť dole. A že môžeš počuť ľudí ako chodia.

Pálenie v mojej hrudi pokračovalo. Bolo teplejšie a pálilo viac každou sekundou. Mala som pocit ako keby som horela.

Skoro som sebou trhla keď som cítila studenú ruku na mojom čele. Ihneď som spoznala, že je Harryho. Ten pocit keď jeho veľké ruky sa dotknú môjho čela.

"Je skoro koniec, Grace. Je mi ľúto, že som ti spôsobil toľko bolesti," povedal.

Chcela som prehovoriť a povedať že je to v pohode. Ale moje telo to nedovolilo. Zostalo ticho a v ohni.

V ten istý moment som počula otvoriť dvere, a kroky. Chcela som otvoriť oči aby som videla kto to bol, ale oči zostali zatvorené.

Kroky sedeli s mojím tepom.

Buch...Buch...Buch... 

Môj tep spomaloval, čo znamená, že som skoro na konci. Čo znamená, že moje srdce to vzdalo.

Kroky sa priblížili, a môj tep srdca bol pomalší a pomalší.

"Ako si vedie, kamarát?" počula som známy Írsky hlas.

Počula som vzdych a prehltnutie. Znamenajúce že niekto bol nervózny alebo niečo.

"Aspoň, že je skoro na konci, jej srdečný tep sa spomalil," počula som Harryho chraplavý hlas povedať.

Počula som smiech, "Rozhodne môžem vidieť zmeny. Pozri na jej vlasy."

Moje vlasy? Necítila som rozdiel, ani na akejkoľvek inej časti tela. Možno preto, že som sa sústredila na horenie v hrudi.

Hovoriac o pálení, vyzeralo to, že mizne z nôh a rúk, a sústreďuje sa na srdce. Možno som bola mimo a začala som si predstavovať veci.

"Myslíš, že nás počuje?" spýtal sa Niall.

Nasledovalo ticho, dvere sa znova otvorili a počula som viacero krokov. Kto by to mohol byť tentokrát?

"Ahoj, zlatko," Niallov hlas prehovoril. Ihneď som vedela kto vošiel do miestnosti. Cassidy.

Stavím sa, že jej oranžové vlasy žiaria cez tmu v tejto miestnosti.

Počula som bozkávanie a potom výsmech. S týmto s Harrym súhlasím.

Zalapanie po dychu vyplnilo miestnosť. Čo sa stalo? Určite to bola Cassidy.

"Pozrite na ňu!" zapišťala. Ja? Myslím, že práve prechádzam cez štádia zmien. Najskôr moje vlasy a teraz Cassidy zalapala po dychu.

"Jej vlasy...sú...sú tak dlhé!" A...jej tvár! Teraz žiarlim!"

Vlastne som trochu vystrašená, keď sa zobudím aby som videla moju zmenu. Možno klamú pretože vedia, že ich počujem.

"Ako dlho ešte? Nemôžem sa dočkať!" Cassidy zapišťala.

Počula som smiech, "Myslím, že má možno pár minút. Čo keby ste išli po chalanov a Gemmu?" povedal Harry.

Vďaka Bohu. Mám už iba pár minút týrania a pálenia, potom budem s Harrym navždy.  Pálenie sa zvyšovalo.

Zvyčajne som počula kroky iba tu, ale práve som začala počuť aj z dola. Verím, že Liam povedal, že sluch bude lepší.

O chvíľu sa dvere otvorili a počula som viacero krokov. Počula som aj pár zalapaní po dychu.

"Wow. Neviem nájsť slová," počula som Bradfordácky prízvuk. Zayn. Stále mu neverím a celej tej 'klon' veci s Melanie.

"Je...nádherná," počula som Gemmu. Želala som si aby som sa mohla usmiať, ale moja tvár zamrzla.

"Takže, ako dlho ešte má? Nemôžem sa dočkať kým stretnem moju malú sestru!" Doncasterský chalan povedal. Louis. Malý starý Louis ktorý sa správa ako 10ročný.

Počula som smiech, "Len počúvaj jej srdečný tep, Louis," Liam macko povedal. Chýba mi Liam, bol na mňa najmilší.

Ale vtedy keď povedal srdečný tep, som ho už nemohla cítiť. Ticho vyplnilo miestnosť a moja hruď sa cítila prázdna. Moje telo bolo chladné.

Pokým som nepočula posledné buch môjho srdca.

1 komentár: